opnieuw leuke reactie
het is mijn overtuiging dat je enkel mooi geluid krijgt via deftige fronts, uiteraard is dit zo voor stereo en ik zie geen enkele reden waarom dat anders zou zijn voor surround..
daar moet je dus niet zuinig op zijn, als laatste schakel bepalen ze ook de kwaliteit van alles wat ervoor zit..
meestal krijgen receivers echter snel een sattelietsetje aangesloten, het heeft allemaal al wat gekost & tis toch maar voor een filmpje niewaar?
wel, imho kun je een receiver uit de middenklasse of hoger perfect in stereo schakelen & naast een stereo set zetten, beter zal het niet zijn, maar de receiver kan nog zoveel meer..
back on topic:
Citeerhet is bijna altijd de versterker die in ademnood raakt
voor mij kunnen de gle's niet overweg met de sr, als die zich eens op de borst klopt
ik draai intussen al een tijdje met deze setup & het is geen clipping, het laag blijft overeind, noem het maar verzadiging?
Citeerje zou ook een extra eindversterker kunnen toevoegen zou ik in jou situatie dan ook doen aangezien je ook home cinema wil hebben met een CD 6003 erbij zou je dan een mooie sound hebben
dat blijft altijd een optie, inzake bekomen van mooie sound verwijs ik in de 1ste plaats naar mijn inleiding
de cd6003, zijn we elders over bezig..
Citeerbi-amp is helemaal niet nodig ,gewoon een versterker die genoeg stroom kan leveren om de speakers goed te kunnen aansturen en onder controle te houden
net daarom hou ik bi-amp achter de hand, als het al nodig zal zijn..
Citeerals je echt een kritische luisteraar ben met muziek , zul je over moeten gaan op een aparte geintegreerde stereo versterker
een top stereo set, opgedeeld in trappen of met buizen zal uiteraard prachtig klinken met de vento's
ik denk dat de sr ze ook kan laten zingen, en zeker tot op de hoogte die ik verlang
het moet niet knallen zodat gans de straat mag meegenieten, voor een ander doen we het niet..