De set van Stone

Gestart door stone, november 16, 2010, 11:47:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sander

Soms zit het mee...meestal zit het tegen!???

Nou dit geeft marantz geen vertrouwen, en dan was dit nog wel de 2de kans die je ze geeft....

Ik zou er klaar mee zijn. :(

grtz Sander
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

stone

Ik vind de klank mooi. Anders.......

wheely

En ik als redelijk Marantz o fiel (ik kom hier niet vaak plempen, klopt..), heb van Stone een Onkyo Integra DX-7711 overgenomen. Nu ben ik láng niet zo kritisch met de oortjes als Stone zelf, maar ik heb er nog géén stukken aan gehad, in elk geval.

Ik vraag me af, Stone, wat het is wat jij in elk geval kennelijk níet vond, in deze Onkyo, want ik ben wel tevreden..

stone

Eerlijk: daar heb ik wel spijt van.

wheely

Oei....  :oops:
Ik ben er aardig aan gehecht geraakt....


Maar, als dat werkelijk zo is, Stone.... dan zou het terugvinden van nóg zo een, een optie zijn ?

stone

Niets van aantrekken  :-) Ik verander gewoon te vaak  :-) Voorlopig ga ik niet op zoek naar een andere. Als de cd6002 goed gerepareerd wordt en het een beetje mee zit kan ik daar nog een tijd van genieten.

wheely

Ik ken die speler niet, maar hij ziet er wel uit alsof ie mooi geluid geeft (alsof dat vergelijkbaar moet zijn, of in één lijn moet lopen ;)).

Succes en plezier ! :D

stone


Marantz 81

ow das wel balen en je hebt hem nog maar net hopen dat je hem weer snel terug hebt

stone

voor de kerst zou mooi zijn.

stone

Morgen krijg ik hem terug met een nieuw loopwerk.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond


stone


Marantz 81

ow das best snel is die naar Elst gegaan ?