FOCAL - Electra 1037 BE (Twaron Angel Hair + Siltech bekabeld inwendig )

Gestart door HiFi gek, november 15, 2010, 17:36:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: HiFi gek op december 09, 2010, 13:13:19

In het echt is het verschil veel duidelijker waar te nemen dan je kunt horen via het filmpje .

Je hoort in  het filmpje trouwens wel goed dat na de modificatie de hardheid van het geluid flink is afgenomen waardoor het prettiger luisteren is .
Groeten  EDWIN  B
Volumeknop?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

zie je vaker hoe duurder hoe onlogischer vaak met kabelschoentjes   frusty

ja dan maken die paar het ook niet meer uit  :angel:

had alleen wel een krimpkous erover heen gedaan voor het zicht dan  hello




voor de rest is het alleen maar Hifigek pesten natuurlijk hihihihihihi


laterrrrrrrrrrr
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ik denk dat Edwin met hardheid wat anders dan volume bedoelt.

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun


mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

HiFi gek

#187
Citaat van: renes59 op december 09, 2010, 13:47:11
Volumeknop?


Dat geloof jij toch zeker zelf niet hé  ,  dat zou namelijk nogal schaamteloos zijn als ik zo de boel zou manipuleren .

De kamera is niet van zijn plaats geweest tijdens de 2 opnamen + dat de volume knop exact gelijk is gebleven .


Groeten  EDWIN  B


HiFi gek

#188
Citaat van: Mexicaanse Hond op december 09, 2010, 16:23:50
Ik denk dat Edwin met hardheid wat anders dan volume bedoelt.


Uiteraard bedoel ik daar niet het volume mee .

Ik bedoel er dus mee dat het geluid vriendelijker wordt , minder opdringerig dus .

Dus i.p.v. upfrond weergave naar meer laidback weergave

Je kan dan de volume knop duidelijk verder opendraaien zonder dat het geluid vervelend hard en vermoeiend wordt voor je oren .

Je kan dan bijvoorbeeld makkelijker tijdens hogere geluids vermogens met normaal stemvolume blijven praten met elkaar , zonder dat je dan de neiging krijgt de versterker zachter te zetten omdat die je stemgeluid gaat overheersen .


Groeten  EDWIN  B

Mexicaanse Hond

#189
Gelukkig geloven de meeste mensen je gewoon, Edwin. Waarom zouden ze je ook niet geloven? Je bent een serieus en gewaardeerd forumlid.

thepioneer

je kunt natuurlijk ook gewoon een meridian versterker kopen. Die is laidback, zo uit de doos. clown1
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Mexicaanse Hond


thepioneer

nee, jammer maar als hij verstandig was dan gooide hij de accu weg en liet hij zijn luidsprekers origineel  byebye
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Mexicaanse Hond

#193
Ach, meningen zijn als achterwerken, iedereen heeft er een. Maar het is evengoed een stoere uitspraak, hoor.  :roll:

WimPeu

Ligt het weer eens aan mijn oren? Ik kan met de beste wil van de wereld geen enkel verschil horen.... nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES