SL's set

Gestart door still life, november 15, 2010, 14:12:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

lo

Ik vind als je jezelf dan toch te buiten gaat dan maar helemaal zonder remmingen  pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

still life

 :-D

dat is niet het uitgangspunt, maar elke jaarwissel staat hier sowieso garant voor dubbel feestplezier..  :evil:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Janver

Indrukwekkende set.

Eigenlijk mijn grootste vraag: Staan de speakers wel ruim genoeg opgesteld? of hebben deze speakers niet veel ruimte nodig?

Grote muziekcollectie, cool! Niet mijn smaak.

Gr.

Jan

Hier kan uw reclame staan!

still life

thx jan  8-)

Citaat van: Janver op december 31, 2011, 14:48:26

Eigenlijk mijn grootste vraag: Staan de speakers wel ruim genoeg opgesteld? of hebben deze speakers niet veel ruimte nodig?



de fronts staan een 4-tal meter uiteen & met vrije baffles zo'n 75cm uit de muur (large-instelling)
de luisterpositie ligt zo'n 4m voor de C/tv, met nog vrije ruimte zat achter de centrale zetel

geluid komt moeiteloos vrij v/d speakers, fraai 3d/stereo-beeld op zich (breedte/hoogte & diepte ervaring)

de center ligt iets dieper maar pal i/h midden & er is voor gecompenseerd (kijkt iets omhoog, small)

de sides zijn ook full-range & zorgen voor zijwaarts geluid (surround, large instelling)

de kleine wides hangen tss de sides & fronts & zorgen voor effect (ADSY DSX, small instelling met hoge X)

de sub is FF & werkt vooral ondersteunend voor de zuilen:
advanced X van 40Hz op de fronts & sides
op de C een X=60Hz
op de wides een X=110Hz

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

still life

al 120 dagen geen audio-nieuws..  :-D

er valt wel een nieuwe roetmobiel te melden..  pompom










The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Leef jij nog of heb je vast gezeten  :-o

He SL  hello

Mooie wagen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Heb je gewoon een Frans kenteken?



Paul

Citaat van: marvin op juni 19, 2012, 18:28:23
Heb je gewoon een Frans kenteken?
Is belasting technisch.   :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

still life

Citaat van: John Wx op juni 19, 2012, 18:28:07
Leef jij nog of heb je vast gezeten  :-o


:-D

gewoon beetje druk gehad & verder weinig nieuws te melden..


Citaat van: marvin op juni 19, 2012, 18:28:23
Heb je gewoon een Frans kenteken?

nope, pics komen v/h www
mijn wagen ziet er voor de rest compleet hetzelfde uit hoor.. :angel:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

En welke directeur moet je rijden  :schater:


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

still life

speel ik zelf de baas mee..   8-)  was gewoon een buitenkansje bij de dealer:

me 307, daar zat 1 & ander mee aan te komen..
mooie overname + opleg onderhandeld
is ook nog eens volledig op punt gezet geweest (incl setje nieuw rubber)
rijdt als een trein met een waanzinnig opties-pack (full option)..

dan doe je eens gek & even later bol je rond met een 607 executive..  :-D
 
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

WimPeu

Mijn Peu hartje begint weer te kloppen. :-D

Hoop wel,dat alle full options een beetje blijven werken want dat was met mijn (en vele andere) 307's een ware hel....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

still life

Citaat van: WimPeu op juni 19, 2012, 19:00:52

Hoop wel,dat alle full options een beetje blijven werken want dat was met mijn (en vele andere) 307's een ware hel....

hoop ik met je mee..  :-D

maar weinig last mee gehad op me vorige..
denk dat het sterk afhangt v/h gebruik/omgang & onderhoud

deze komt van de eerste eigenaar, altijd onderhouden bij de dealer, niet afgeragd geweest, etc..

CiteerMijn Peu hartje begint weer te kloppen. :-D

:yes:

zit er constant in te glimlachen..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

wat voor blokje zit erin  :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Citaat van: still life op juni 19, 2012, 19:06:40
hoop ik met je mee..  :-D

maar weinig last mee gehad op me vorige..
denk dat het sterk afhangt v/h gebruik/omgang & onderhoud
deze komt van de eerste eigenaar, altijd onderhouden bij de dealer, niet afgeragd geweest, etc..

:yes:

zit er constant in te glimlachen..  :-D

Geloof me ik ben ook uiterst zuinig op mijn auto's maar als er opeens dingen uitvallen mbt electronica..dan kun je poetsen en onderhouden wat je wilt maar stuk gaat het. Is echt een Peu issue. Als jij er geen problemen mee hebt heb je imho geluk gehad.  Blijven prachtige rijders auto's.

Veel plezier ermee.  :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES