Citaat van: viceadmiraal61 op november 05, 2010, 22:02:50
nee hoor een beetje stoken....maar meine herrn..waar ging het ook weer over....wim draaid een copie
van mijn cd .....en vind hem niet goed....even spelen nu; verwacht ik van rennes59 een bericht dat de
cd beter klinkt als je hem plakt..jwx meld per sms dat wim een copie heeft...als extra vonk werking
kortom we zijn even lekker bezig....jwx we zijn inderdaad in nederland....maar je push voor stockfisch
dan moet je de resultaten van mij in hong kong niet voorbijlopen toch..
we hebben overgens de zelfde hoeveelheid sa--cd.in verkoop.alleen geen platen meer..
en stockfisch masterd veel voor andere labels daar is hij veel groter in dan de verkoop van zijn eigen label
Fritz het doet ook niks af aan je / jullie kwaliteit die staat buiten kijf
En het was voor mij makkelijk om te zeggen hier in Europa
Ik heb ook liever veel Yen van ver dan een magere euro van onze Oosterburen
En wederom is / zijn dit soort onderwerpen gewoon geen goede forum onderwerpen
En het nadeel is dat ik makkelijk veel info heb of aan kan komen en dan komt die commerciele klootzak weer boven drijven in mij die dan hoe dan ook een macht spelletje wil/moet spelen terwijl ik dat niet wil.....
En Fritz het is niet mijn bedoeling om Stockfish te promoten in tegendeel ik ben een aanhanger van labels met een ziel zoals op de Poortersdreef te Afoort (zeg geen STS anders is het weer teveel reclame)
Wilde alleen laten zien dat het geen label is zoals DOX records hier in NL