High End opnames

Gestart door WimPeu, november 05, 2010, 12:00:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 21:54:49
Ach, ik ben een redelijk mens. :-D

ik ga niet meer voor de Accuphasen dus ik moet me mond houden ik heb ook gezegd dat ik kan genieten van de wekkerradio
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek

#62
Citaat van: WimPeu op november 05, 2010, 21:15:34
Ik hoef me dus niet schuldig te voelen dat ik een kopie op de HD heb staan... :-D


Daar zou het verschil hem wel eens in kunnen zitten dat de 13e editie bij jouw niet klinkt zoals het zou moeten klinken .

Jij gebruikt dus een copy van de 13e editie , een copy klinkt anders dan het origineel .
Op mijn eigen set is goed te horen wat het verschil is tussen een copy en het origineel .



Groeten  EDWIN  B

lo

Citaat van: jwx op november 05, 2010, 21:56:21
ik ga niet meer voor de Accuphasen

Wat nou...... Wel een beetje taakstellend blijven hè :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Ik ben ook niet meer zo Accuphase minded sinds ik mijn versterker rechtstreeks heb vergeleken met de Marantz MA9-S2 / SC7-S2 combie van Fritz .


Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 22:01:08
Ik ben ook niet meer zo Accuphase minded sinds ik mijn versterker rechtstreeks heb vergeleken met de Marantz MA9-S2 / SC7-S2 combie van Fritz .


Groeten  EDWIN  B

ik hoor een wissel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

nee hoor een beetje stoken....maar meine herrn..waar ging het ook weer over....wim draaid een copie
van mijn cd .....en vind hem niet goed....even spelen nu; verwacht ik van rennes59 een bericht dat de
cd beter klinkt als je hem plakt..jwx meld per sms dat wim een copie heeft...als extra vonk werking
kortom we zijn even lekker bezig....jwx we zijn inderdaad in nederland....maar je push voor stockfisch
dan moet je de resultaten van mij in hong kong niet voorbijlopen toch..
we hebben overgens de zelfde hoeveelheid sa--cd.in verkoop.alleen geen platen meer..
en stockfisch masterd veel voor andere labels daar is hij veel groter in dan de verkoop van zijn eigen label

WimPeu

Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 21:57:32

Daar zou het verschil hem wel eens in kunnen zitten dat de 13e editie bij jouw niet klinkt zoals het zou moeten klinken .

Jij gebruikt dus een copy van de 13e editie , een copy klinkt anders dan het origineel .
Op mijn eigen set is goed te horen wat het verschil is tussen een copy en het origineel .



Groeten  EDWIN  B

Mwhoaa, ik heb hem in WAV geript (ongecomprimeerd dus) maar goed, niet orgineel, maar ik zal hem bij Fritz bestellen. Ik ben zoals ik al schreef, een redelijk mens. :-D

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 22:01:08
Ik ben ook niet meer zo Accuphase minded sinds ik mijn versterker rechtstreeks heb vergeleken met de Marantz MA9-S2 / SC7-S2 combie van Fritz .


Groeten  EDWIN  B

Is ook geen vergelijk volgens mij Edwin, appels en peren kan ik me herinneren. Kan me ook niet voorstellen dat je dit werkelijk zo bedoelt. Een geintegreerde versterker tegen de top of the bill VV en EV set van marantz. Zoals je zelf al aangaf zou het vergelijk beter zijn met een zelfde soort combi van accuphase.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

#69
Citaat van: viceadmiraal61 op november 05, 2010, 22:02:50
nee hoor een beetje stoken....maar meine herrn..waar ging het ook weer over....wim draaid een copie
van mijn cd .....en vind hem niet goed....

Niet goed gelezen Fritz.Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit. De vraag die bij mij opkwam was simpel: Schieten de High-End opnames hun doel voorbij, da's alles.

PS
Ik ga nu naar je site en bestel het orgineel want het wordt gênant nu... redface

Oh ja, van ondeling pm contact is geen sprake.  :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

#70
Citaat van: HiFi gek op november 05, 2010, 21:57:32

Daar zou het verschil hem wel eens in kunnen zitten dat de 13e editie bij jouw niet klinkt zoals het zou moeten klinken .

Jij gebruikt dus een copy van de 13e editie , een copy klinkt anders dan het origineel .
Op mijn eigen set is goed te horen wat het verschil is tussen een copy en het origineel .



Groeten  EDWIN  B

Ik had zondag het origineel van Boz Scaggs bij me en Ronald het origineel van STS 13. Bij dat vergelijk viel ons allemaal op dat op Wim zijn installatie het origineel van Boz mooier klonk, vooral in het laag dus.
Zo is het gekomen en zo is het gegaan . . .

Fritz komt volgende week hier voor een workshop bij de audioclub en ik ga zeker editie 13 kopen (neem je er genoeg mee Fritz? :-D)

thepioneer

jeetje wim, zoveel geld uitgeven aan je set en dan een kopie maken van mijn cd,   nou valt me tegen hoor  violent1
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

drees62


thepioneer

het is je vergeven andre
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op november 05, 2010, 22:02:50
nee hoor een beetje stoken....maar meine herrn..waar ging het ook weer over....wim draaid een copie
van mijn cd .....en vind hem niet goed....even spelen nu; verwacht ik van rennes59 een bericht dat de
cd beter klinkt als je hem plakt..jwx meld per sms dat wim een copie heeft...als extra vonk werking
kortom we zijn even lekker bezig....jwx we zijn inderdaad in nederland....maar je push voor stockfisch
dan moet je de resultaten van mij in hong kong niet voorbijlopen toch..
we hebben overgens de zelfde hoeveelheid sa--cd.in verkoop.alleen geen platen meer..
en stockfisch masterd veel voor andere labels daar is hij veel groter in dan de verkoop van zijn eigen label

Fritz het doet ook niks af aan je / jullie kwaliteit die staat buiten kijf

En het was voor mij makkelijk om te zeggen hier in Europa
Ik heb ook liever veel Yen van ver dan een magere euro van onze Oosterburen

En wederom is / zijn dit soort onderwerpen gewoon geen goede forum onderwerpen

En het nadeel is dat ik makkelijk veel info heb of aan kan komen en dan komt die commerciele klootzak weer boven drijven in mij die dan hoe dan ook een macht spelletje wil/moet spelen terwijl ik dat niet wil.....

En Fritz het is niet mijn bedoeling om Stockfish te promoten in tegendeel ik ben een aanhanger van labels met een ziel zoals op de Poortersdreef te Afoort (zeg geen STS anders is het weer teveel reclame)

Wilde alleen laten zien dat het geen label is zoals DOX records hier in NL
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.