Speler met geaarde/afgeschermde kabel

Gestart door renes59, november 01, 2010, 11:20:47

Vorige topic - Volgende topic

Barrett

Kan het niet zo zijn dat fabrikanten bewust het materiaal dubbel geisoleerd maken zodat niet stoorsignalen via de aarde het apparaat binnen komen.
Het cd-speler/versterker/luidspreker is dan zo een gesloten circuit. Alleen het voedingsdeel is dan gekoppeld aan het net. Een netspanning kan vervormt zijn door vervuiling van andere apparaten, maar het voedingsdeel van de audioapparatuur houd dit dan tegen. En niets komt dan via aarde binnen :?

vliegtuigen liggen ook niet aan aarde clown1

JohnWx

Citaat van: Barrett op november 02, 2010, 20:04:47
vliegtuigen liggen ook niet aan aarde clown1

Als het goed is komen ze er wel naar terug  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mars

Citaat van: viceadmiraal61 op november 02, 2010, 07:17:25
ik ben stevig bezig om marantz te overtuigen...gek genoeg is ken isihwata tegen?????
maar de heren in japan voor .....ik weet niet of dat met geld of overtuiging van doen heeft.

oi,

Waarom is Ken tegen, Frits?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Barrett

Citaat van: viceadmiraal61 op november 02, 2010, 07:17:25
ik ben stevig bezig om marantz te overtuigen...gek genoeg is ken isihwata tegen?????
maar de heren in japan voor .....ik weet niet of dat met geld of overtuiging van doen heeft.

Misschien is hij het wel met mijn veronderstelling eens :roll:

HiFi gek

Ik ga vanavond toch naar Ken Ishiwata toe , we gaan namelijk gezellig ............... ?  HLP

Ik zal eens kijken of ik hem kan overtuigen , gaat vrijwel zeker lukken aangezien ik een kop groter ben dan hem . :yes:

Groeten  EDWIN  B

lo

Citaat van: HiFi gek op november 04, 2010, 17:34:55
Ik ga vanavond toch naar Ken Ishiwata toe , we gaan namelijk gezellig ............... ?  HLP

Ik zal eens kijken of ik hem kan overtuigen , gaat vrijwel zeker lukken aangezien ik een kop groter ben dan hem . :yes:

Groeten  EDWIN  B

Doe hem de groeten van me :wink:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Barrett

Breng voor mij een setje KI-pearl mee  :roll:

gerard

Citaat van: HiFi gek op november 04, 2010, 17:34:55

:-) :-) pas maar op, hij heeft vast een zwarte band karate  violent1
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

HiFi gek

Citaat van: gerard op november 04, 2010, 21:47:01
  :-) :-) pas maar op, hij heeft vast een zwarte band karate  violent1

Laat ik nou een bak vol condensatoren hebben , die kan die zo om zijn oren krijgen  :schater:

Nee even zonder gekheid , ik zal mij maar weer gaan gedragen  byebye

Groeten  EDWIN  B