Citaat van: renes59 op november 01, 2010, 11:20:47
In een ander topic werd gezegd dat een geaard/afgeschermd snoer naar de cd-speler het beste is. Waarom hebben cd-spelers dat dan niet als ze van de fabriek komen? Zelfs een speler die ongeveer tussen de €6000 en €8000 moet kosten heeft het niet.
Misschien is er nog niet aan gedacht? Het ontwerp van een cd-speler is nu meer dan 30 jaar oud, me dunkt lang genoeg om daar aan te denken. Of zou het gewoon allemaal niet uitmaken en is het allemaal suggetsie? Lijkt me ook sterk dat de audioindustrie denkt dat de audiofielen ook wat te doen moeten hebben.
Ik heb wel is hierover gepraat met een importeur (van high end) en een paar vooraanstaande mensen in de audiowereld van ontwerpers bouwers en high end zaken eigenaars
Die zagen en hoorde daar geen winst of positieve verandering in ook niet in die zakken zand rond de snoeren sommige wel trouwens en dat soort dingen
Ik moet zelf erkennen toen ik daar bij zat en mee praten dat ik ook mee ging in die tegenstand daarin
Maar dan kom je bij Fritz thuis en heb je het er weer over ga je zelf toch weer overstag met zijn bevindingen die ik dan zelf ook weer waarneem (denk ik)
Ik denk dat de merken hun nek daarover niet voor willen uitsteken voor al die cynische mensen in de audiowereld en ik denk dat ze bang zijn voor een slecht imago en slechte info word beter onthouden door mensen dan goede info
Ik denk als je het antwoord zeker wilt hebben Renes59 kan je contact opnemen met een paar merken en het hun vragen
Wat mij wel opvalt is al mensen het niet willen kunnen moeten of een andere reden er niet in geloven er veel tegenstand is maar dat is in elk GELOOF
Vroeger sprong ik er midden in om juist die beweringen onderuit te halen of het tegendeel te bewijzen maar ik heb er van geleerd dat je daarmee mensen kan kwetsen omdat zei er wel iets in zien of er wel een goed gevoel bij hebben en wie ben ik dan om mensen die iets hebben met een bepaald ding omdat te kleineren of belachelijk te maken
Ik zal absoluut nog wel een voor mij cynisch grapje erover horen maken net zoals de bank van HiFigek wat voor blokjes onder zijn bank zitten nu of wat doet de koper prijs nu heden te dage of oppassen Fritz geen Polen in huis halen ivm je koper
Je kan je menig erover geven en onderbouwen en meer en niets minder is er dan nog
Dit alles is mijn visie erop
ps:RENES 59 had jij geen stadion verbod op dit soort onderwerpen