neem eens en vooraltijd eens de moeite net als die andere papieren tijgers van het ht forum om hier
te komen en dan te luisteren..maar ook de meer dan 200 emails te lezen uit duitsland alleen..die
zeer lovend zijn over mijn opname..maar ik zie jou niet anton niet erik niet waarom?
?? dan valt
hun des//kunde door de mand...het is heel gemakelijk erudiet de toetsen op het bord te drukken
in des//kunde letters op elk forum.maar ach ik weet zolangzamerhand waar het steekt......
ik ben een goede zakenman,maar even voor de duidelijkheid het blad audio heeft mij benaderd.
dan ben ik een heel gewone jongenman van 60,sta nog steeds niet naast maar in mijn schoenen.
wordt wel ziek van dat geneuzel op menig forum,met name de papieren tijgers.
jan hoort wat en piet hoort niets dus is het WETENSCHAPPELIJK niet te bewijzen............
blijf in het kleine dorp aan de haven...uitvaren zul je nooit,het zit niet in je aard om de wereld
te verkennen,omdat je alleen de reis mee maakt van WETENSCHAPPELIJK gemaakte verslagen
van derde.....ik ben blij dat einstein ,pasteur,darwin,philips,ect zich niet lieten weerhouden door
lieden die al op voorhand riepen ,dat het niet kon,niet kan,en vooral WETENSCHAPPELIJK ,,bewezen zal