Cd Label tweak

Gestart door Whisper.nl, oktober 31, 2010, 12:11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op november 01, 2010, 17:48:15
Hij is leuk JWX. Er zaten 7 mensen bij. 6 heren en 1 dame.

Groet Whisper

Over Jezus is ook een boek geschreven en heeft heel veel volgelingen maar dat gelooft ook maar 30% van Nederland  :angel:


Wat wil je zeggen dat als er 7 mensen bij waren dat iedereen het hoort ? of denken we het te horen ik was er niet bij en ik had kunnen zeggen gelukkig hebben we de foto's nog maar die heb ik ook nog niet gezien hier op het forum

Er waren ook hoge officieren in Zebrenica die hebben ook niks gezien of gehoord maar ze zijn nog steeds aan het graven en aan het herbegraven


Dat heet het Stockholm syndroom wat jullie ervaren hebben jullie hebben sympathie voor de gijzelaar gekregen (Fritz)  :schater:


Nu weer even serieus probeer het op je zelf te betrekken of op de aanwezige voor mij kom je nu net zo over als RENES59 die het tegendeel wil bewijzen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: lo op november 01, 2010, 18:59:00
Meesterlijke vondst. Waar kun je ze halen :angel: :wink:

groet,

lo

Halen ?

Hard schaatsen dan krijg je ze  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

#62
Citaat van: cz79 op november 01, 2010, 18:54:01
Nee niet alleen mensen met gouden oren horen dit ik zelf en een vriend van mij (liefhebber, zeker geen kenner) waren aanwezig bij Fritz afgelopen weekend en hoorden allebei duidelijk verschil, dus het zijn lang niet altijd alleen dezelfden die dat horen maar goed wij hebben het gehoord...jammer dat je er niet bij was dan had je het wellicht ook kunnen horen...

Maar is het ook op een Jan Modaal setje te horen. Op die set van Fritz kun je elk detail horen dat geloof ik zo zonder hem ooit gehoord/gezien te hebben. Maar je koopt er in Oost-Groningen ook een herenhuis voor :roll:. Al die kleine en wat grotere verbeteringen dmv tweaks krijg je die ook op een (ik noem maar watSa-7001/PM-7001) met bij passende speakers te horen. Daar zet ik voorlopig dus ??? bij. Als dat daarop niet te horen is heeft iedereen hier dus gelijk..
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 01, 2010, 18:54:01
Nee niet alleen mensen met gouden oren horen dit ik zelf en een vriend van mij (liefhebber, zeker geen kenner) waren aanwezig bij Fritz afgelopen weekend en hoorden allebei duidelijk verschil, dus het zijn lang niet altijd alleen dezelfden die dat horen maar goed wij hebben het gehoord...jammer dat je er niet bij was dan had je het wellicht ook kunnen horen...

Blijft de vraag is het beter of slechter dan het origineel


Maar dit soort dingen kan je alleen met elkaar bespreken als je elkaar blijft respecteren ook al heb je een andere visie daar moet je voor waken


Heb ook wel is een test CD meegenomen naar Fritz (schiet me weer te binnen van POL Audio) en dat klonk schel gewoon slecht hij plakte er een sticker op en het was niet weg maar anders/beter

Ik draai thuis de zelfde cd weer en luister maar heb veel van deze test cd's en ook een zonder sticker hoor ik geen verschil

Zal het ook niet aan de set liggen hoe hoger de lat hoe meer je hoort aan fouten etc.etc.etc.


Blijft wederom om te zeggen wel erg interessant waarom het word waargenomen


Kijk nu al uit wie er een patent op gaat aanvragen een sticker met een groene rand erom heen en de juiste draairichting en voor de gein ook maar een stroboscoop of zoiets




Heren ik kom uit een diepe afgrond en zit nu weer over dit soort heerlijke zin/onzin dingen te posten wilde gewoon weer audio beleven



Later
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: WimPeu op november 01, 2010, 19:08:04
Maar is het ook op een Jan Modaal setje te horen. Op die set van Fritz kun je elk detail horen dat geloof ik zo zonder hem ooit gehoord/gezien te hebben. Maar je koopt er in Oost-Groningen ook een herenhuis voor :roll:. Al die kleine en wat grotere verbeteringen dmv tweaks krijg je die ook op een (ik noem maar watSa-7001/PM-7001) met bij passende speakers te horen. Daar zet ik voorlopig dus ??? bij. Als dat daarop niet te horen is heeft iedereen hier dus gelijk..

lekker Wim zit ik een verhaal te maken over wat voor set etc.etc.

Wil ik hem posten krijg je het bericht dat iemand al iets post maar toch posten staat het zelfde wat ik ook bedoel in jouw post over de zet welke er gebruikt word

Er is meer tussen hemel en aarde zegt Fritz maar dit word eng
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Nog enger....


Ik dacht precies hetzelfde..........brrrrrrrrrr  :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Whisper.nl

JWX lees het topic nog eens goed door voordat je iets neerzet zonder naar m.i. goed gelezen te hebben.
m.n. mijn notitie van iets over 6 uur geeft iets weer.
Ik geef hier aan dat ik 1 op 1 een vergelijk gemaakt heb op mijn set.
Ik geef hier aan dat ik hier een prettig verschil hoor.
Ik probeer jou niks op te dringen.

Dat je iets niet geloofd is je goed recht.

Ik stel het op prijs dat je je  argumenten onderbouwt met werkelijke harde feiten.
Geen verwijzingen naar welke richting dan ook en zeker niet een verwijzing naar de Heer of zijn zoon..

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

#67
Citaat van: Whisper.nl op november 01, 2010, 19:19:57
JWX lees het topic nog eens goed door voordat je iets neerzet zonder naar m.i. goed gelezen te hebben.
m.n. mijn notitie van iets over 6 uur geeft iets weer.
Ik geef hier aan dat ik 1 op 1 een vergelijk gemaakt heb op mijn set.
Ik geef hier aan dat ik hier een prettig verschil hoor.
Ik probeer jou niks op te dringen.

Dat je iets niet geloofd is je goed recht.

Ik stel het op prijs dat je je  argumenten onderbouwt met werkelijke harde feiten.
Geen verwijzingen naar welke richting dan ook en zeker niet een verwijzing naar de Heer of zijn zoon..

Groet Whisper.


Volgens mij sla je de plank mis naar mij toe ik wil niks bewijzen of wat dan ook ik neem het zelfs voor beide kanten op

Ik probeer te zeggen dat mensen vaak iets menen of vinden maar vergeten dan een cruciaal iets erbij te vermelden namelijk:

vikd ik of is mijn mening etc.etc.

En ik mag verwijzen naar de Heer of wie dan ook als ik dat relevant vind voor mij

Volgens mij lees je mijn stukjes niet goed door ik zeg duidelijk dat ik het zeer interessant vind wat er gebeurt en heb nergens een mening over na mijn weten


Ik vermeld zelf dat ik ook zoiets heb meegemaakt bij Fritz dus ik begrijp je niet of jij mij niet maar we gaan langs elkaar heen op een of andere manier en dat is jammer

tot horens
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

en ik zie niks op 18.00 uur


help
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: jwx op november 01, 2010, 19:37:43
en ik zie niks op 18.00 uur
help

r.o.f.l. hij is leuk.
probeer deze eens > Reactie #53 Gepost op: Vandaag om 18:01:01 »

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op november 01, 2010, 19:42:41
r.o.f.l. hij is leuk.
probeer deze eens > Reactie #53 Gepost op: Vandaag om 18:01:01 »

Groet Whisper.

over heen gekeken sorry kwam omdat je quote op RENES59


maar ik snap nog niet wat je me wil duidelijk maken


ik snap wat voor test je hebt uitgevoerd maar wat onderbouw of en ik heb zelf ook niet het gevoel dat je iets wilt opdringen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: WimPeu op november 01, 2010, 19:08:04
Maar is het ook op een Jan Modaal setje te horen. Op die set van Fritz kun je elk detail horen dat geloof ik zo zonder hem ooit gehoord/gezien te hebben. Maar je koopt er in Oost-Groningen ook een herenhuis voor :roll:. Al die kleine en wat grotere verbeteringen dmv tweaks krijg je die ook op een (ik noem maar watSa-7001/PM-7001) met bij passende speakers te horen. Daar zet ik voorlopig dus ??? bij. Als dat daarop niet te horen is heeft iedereen hier dus gelijk..

Helemaal mee eens dat op de set van Fritz elk detail te horen is, maar het kan in elk geval geen kwaad om zoiets simpels thuis uit te proberen en zelf te oordelen en dat is ook precies wat ik ga doen, het kost me vrijwel niets om dit soort 'tweaks' uit te proberen dus waarom niet?

Ik zal je ook zeker op de hoogte houden als ik verschil hoor (of niet...) of het dan beter of slechter wordt hoor je ook van mij.

PS Ik ben sceptisch over een hoop dingen maar uiteindelijk probeer ik ook een hoop dingen en kom dan wel eens tot verrassende conclusies.

viceadmiraal61

aha rennes59...we zijn er uit....de een luisterd naar muziek en maakt het niets uit hoe dat klinkt...
hoort het toch niet .koopt een leuke set ,en that,s it.......................
wij horen bij die afdeling ,die ook muziek luisterd,maar met dit verschil ,dat er nu een hobby om de hoek
komt kijken.om het maximale uit een boven gemiddelde set te halen,met graag gebruik van tweaks.
ik vind dat zelf ook leuk..en ben zo ver gekomen dat live muziek ook echt live klinkt.
jij beste rennes59 hoort die verschillen niet,je bent een gezeggend mens in audio,hand kan op
de knip blijven..wij zullen altijd blijven bloeden voor een nog mooiere cd speler ect...
hoewel de tweaks van mij kosten niets tot wenig.
dan is er ook een groot verschil in muziek keuze.hard rock ect blinken niet uit in de beste opname,s
dus waarom zou je je druk maken ,terwijl klassiek toch het nodige vereist aan de app...

lo

Citaat van: cz79 op november 01, 2010, 20:04:51
PS Ik ben sceptisch over een hoop dingen maar uiteindelijk probeer ik ook een hoop dingen en kom dan wel eens tot verrassende conclusies.

Kijk en daar gaat het om naar mijn smaak. Je hebt een idee, deel dat met de rest, en je doet er je voordeel mee of niet natuurlijk.
Wat hebben we toch een mooie hobby mannen pompom
Ik wel want ik geniet er elke dag met volle teugen van. Ook van dit forum trouwens maar dat klinkt niet vreemd in jullie oren denk ik :schater:

Keep up de lol en elkaar bevragen en beantwoorden soms op het scherp van de snede. Maaaarrrrrrrr (Rollende RRRRRRRRRRR) Met respect en blijf genieten.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79