Snelle iPhone foto.
Maar dit is hem dus geworden. Was al een poosje getriggerd door deze platenspeler. Kleine poos terug nog wat info vergaard bij de locale hifi-boer en daarna besloten dat de RPM 1.3 Genie er moest komen, de colour uitvoering met het betere element (Orthofon 2M-Red) voor slecht 50 euro meerprijs ten opzichte van de standaard uitvoering met Orthofon OM-3E element (zoals ik hem nu heb).
Wegens andere prioriteiten dit niet meteen gedaan, aangezien we nog wel wat andere kosten hebben/krijgen komende tijd.
Echter zag ik vlak na die tijd op marktplaats deze voorbij komen met bij de beschrijving "Nieuw in doos, nooit gebruikt".
En dat bleek ook echte te kloppen, hij was half afgemonteerd en de rest zat als nieuwe onderdelen in de doos en dat voor de helft van de adviesprijs.
Dan is de keuze snel gemaakt...
Hopelijk ga ik nu ook weer wat meer fysieke muziek kopen, op vinyl uiteraard.
Nu nog een fatsoenlijke phono-pré (zit niet op de SR6005). Is nu aangesloten op de Denon PMA-500ae. Maar ideaal is anders, moet nu telkens de speakers ompluggen.
Iemand nog tips? Ik zit zelf aan de Pro-Ject Phonobox te denken (vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding).