STS-Digital cd bij duitse Audio

Gestart door Pjotr27, oktober 15, 2010, 16:44:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Pjotr27

CiteerAlleen zullen de meeste van jullie niet zo veel STS cd's hebben denk ik .
Ik heb er zelf een behoorlijk groot aantal .

Ik heb er misschien nog wel meer dan Fritz zelf.... :wink:
Stuk of 50 zomaar schat ik....

Pjotr27

Citaat van: WimPeu op december 17, 2010, 12:51:16
Valt mee hoor ze worden niet vaak aangeboden op uesenet. Ik heb er 3 en dat is genoeg.

Zijn die nummers speciaal opnieuw gemastered?
Wat doet Fritz eigenlijk met die bestaande nummers zoals boz Scaggs ed. Mixt hij die nummers opnieuw? Ik kreeg de indruk dat ze "slechts' opnieuw geremastered waren.

Nee mixen lukt nooit, dan zal je alle sporen moeten krijgen direct vanaf de opname.
Fritz doet ( samen met Maarten de Boer van The Masters) alleen remasteren...
Beetje ruimte, iets anders tonaal etc...

JohnWx

Citaat van: Pjotr27 op december 17, 2010, 13:26:07
Ik heb er misschien nog wel meer dan Fritz zelf.... :wink:
Stuk of 50 zomaar schat ik....


ohhhhhhhhh een paar bootlegs mmmmmm
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: Pjotr27 op december 17, 2010, 13:27:34
Nee mixen lukt nooit, dan zal je alle sporen moeten krijgen direct vanaf de opname.
Fritz doet ( samen met Maarten de Boer van The Masters) alleen remasteren...
Beetje ruimte, iets anders tonaal etc...

Dan kun je natuurlijk eigenlijk ook niet van een Fritz de With opname spreken. Dat wordt hier nogal eens gezegd. Zijn eigen echte opnames (ik heb alleen die percussie CD) klinken trouwens ook wel goed...alleen die muziek heh..

Citaat van: HiFi gek op december 17, 2010, 11:52:52
Fritz , om te beginnen gefeliciteerd met het succes van de cd in Duitsland .

Ik heb de cd al weer een poosje in mijn bezit en kan jullie melden dat dit 1 van Fritz zijn beste opnames ooit is .


Groeten  EDWIN  B

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Pjotr27

Citeerohhhhhhhhh een paar bootlegs mmmmmm

Klopt, ik heb een aantal cdr`s met nooit uitgebrachte muziek...
Maar ook heel veel wat in opdracht opgenomen is en niet door Fritz zelf is uitgebracht...

Citeer. Zijn eigen echte opnames (ik heb alleen die percussie CD) klinken trouwens ook wel goed...alleen die muziek heh..

Tja, ook daar heb ik ook weleens mijn vraagtekens bij ( muziek / uitvoering/ artiest) , maar ja aan goede artiesten die muzikaal top zijn hangt een ( stevig) prijskaartje en dat verdien je niet zonder meer zomaar terug..

lo

Vandaag de CD van Fritz ontvangen. Mooie CD  pompom Weer lekker genieten  :yes:
Fritz THX. :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op december 20, 2010, 21:10:54
Vandaag de CD van Fritz ontvangen. Mooie CD  pompom Weer lekker genieten  :yes:
Fritz THX. :yes:

groet,

lo

Ik heb hem ook ontvangen vandaag Pieter Post was weer aan het werk  notworthy


Top Fritz ga er morgen echt naar luisteren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op december 17, 2010, 13:31:45
Dan kun je natuurlijk eigenlijk ook niet van een Fritz de With opname spreken. Dat wordt hier nogal eens gezegd. Zijn eigen echte opnames (ik heb alleen die percussie CD) klinken trouwens ook wel goed...alleen die muziek heh..


Fritz werkt wel degelijk samen met diverse artiesten waarvan hijzelf de opname maakt .

Ik zal de meest bekende artiesten opnoemen .

Imgram Washington , Judith Nijland , Lils Mackintosh , Fritz Landesbergen big band  , Carmen Gomez , Masha Stepina Trio , Dmitri Shostakovich , Marjolein Leene , Circle Percussion

Dit zijn er maar enkele , Fritz heeft met heeeel veeeel artiesten samen gewerkt in het verleden waarvan ik waarschijnlijk 90% niet eens ken .




Groeten  EDWIN  B 


Pjotr27

CiteerImgram Washington , Judith Nijland , Lils Mackintosh , Fritz Landesbergen big band  , Carmen Gomez , Masha Stepina Trio , Dmitri Shostakovich , Marjolein Leene , Circle Percussion

Pooh, heeft Fritz een lijntje naar boven? Er staat er een tussen die toch al de nodige jaren geleden ( 1975) overleden is.....

Mexicaanse Hond

Citaat van: HiFi gek op december 20, 2010, 22:13:26
Fritz heeft met heeeel veeeel artiesten samen gewerkt in het verleden waarvan ik waarschijnlijk 90% niet eens ken .
Zij jou ook niet, moet je maar denken.  :wink:

HiFi gek

Citaat van: Pjotr27 op december 21, 2010, 09:44:47
Pooh, heeft Fritz een lijntje naar boven? Er staat er een tussen die toch al de nodige jaren geleden ( 1975) overleden is.....


Dat zal dan Imgram Washington wel zijn denk ik , de rest die ik opnoemde is vrij recent .


Groeten  EDWIN  B

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op december 21, 2010, 14:19:28
Ik denk dat Pjotr27 bedoelt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dmitri_Sjostakovitsj

Ze hadden nog wat lak platen liggen in de kelder van het Kremlin even opgepimpt met

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: HiFi gek op december 21, 2010, 13:48:51

Dat zal dan Imgram Washington wel zijn denk ik , de rest die ik opnoemde is vrij recent .


Groeten  EDWIN  B

Hij zal zich niet omdraaien in ze graf want die moeten ze nog bestellen


Over bestellen gesproken je kan hem gewoon bestellen voor een huis concertje :


http://www.jazzserver.org/artists/ingram.washington
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Let trouwens op het gordijn dat net te laat wordt weggetrokken als Marjolein Leene (nummer 6) begint te zingen.