STS-Digital cd bij duitse Audio

Gestart door Pjotr27, oktober 15, 2010, 16:44:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Pjotr27

Citaat van: renes59 op december 21, 2010, 14:19:28
Ik denk dat Pjotr27 bedoelt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dmitri_Sjostakovitsj

Klopt, by the way, het gaat hier om een uitvoering van het Utrechts Studenten Orkest waar Fritz veel opname`s mee maakt...

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 21, 2010, 14:59:27
Let trouwens op het gordijn dat net te laat wordt weggetrokken als Marjolein Leene (nummer 6) begint te zingen.


Wie ? ken ik niet  :angel:


oohhhh de koffie dame
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Maar is het je opgevallen? Als ze inzet is het eerst heel even dof en dan wordt het goed.

lo

Zal morgen eens luisteren. :yes: Zal wel een schuifregelaartje zijn wat net niet goed stond.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 21, 2010, 14:59:27
Let trouwens op het gordijn dat net te laat wordt weggetrokken als Marjolein Leene (nummer 6) begint te zingen.


Er werd geen gordijn weggetrokken bij die opname .

Hoe kom je daar nou weer op , je was er namelijk zelf bij tijdens de opname door Fritz in het plaatsje Baarn als ik het goed heb .

Ik was er ook bij met een vriend van mij en JWX (John) was er ook bij .

Gaat er al een lichtje bij je branden  :-D



Groeten  EDWIN  B

lo

Inmiddels al geluisterd.
Ik kan niet zeggen dat er "iets" opvalt mbt dof wat verdwijnt. Wat ik wel merk is dat op het moment dat ze gaat zingen, volgens mij, de toon hoogte iets omhoog gaat. Zou dat het kunnen zijn wat je hoort?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Zoals ik net al aangaf, heb ik nog even naar de CD geluisterd. Weer nummer 5, kan er geen genoeg van krijgen, op 12uur  :-o. VU meters lopen dan door tot tussen 100 en 200%  vermogen :-o
Geen krimp en wat een kracht komt er dan uit. Mijn stereomeubel heeft boven en onder een 3cm dikke MDF plank. Zelfs die trilt mee. Leuk setje heb ik  pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

#67
Citaat van: lo op december 22, 2010, 13:32:26
Inmiddels al geluisterd.
Ik kan niet zeggen dat er "iets" opvalt mbt dof wat verdwijnt. Wat ik wel merk is dat op het moment dat ze gaat zingen, volgens mij, de toon hoogte iets omhoog gaat. Zou dat het kunnen zijn wat je hoort?

groet,

lo

Heb hem net ook even beluisterd , het is inderdaad de toonhoogte van haar stem die na 1 seconde zingen veranderd naar ietsje helderder .

Heb het zelfde nummer ook meteen even beluisterd op de 13e editie sacd van Fritz (8) .

Kun je mooi de cd mastering voor het blad Audio vergelijken met de cd en sacd mastering van de 13e editie .



Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 21, 2010, 22:11:08
Maar is het je opgevallen? Als ze inzet is het eerst heel even dof en dan wordt het goed.

Ze was nog met ons bezig en dacht ooohhhh 2 echte kerels voor mij
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: lo op december 21, 2010, 22:18:44
Zal morgen eens luisteren. :yes: Zal wel een schuifregelaartje zijn wat net niet goed stond.

groet,

lo

easter egg
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: HiFi gek op december 22, 2010, 13:43:19
Heb hem net ook even beluisterd , het is inderdaad de toonhoogte van haar stem die na 1 seconde zingen veranderd naar ietsje helderder .

Heb het zelfde nummer ook meteen even beluisterd op de 13e editie sacd van Fritz (8) .

Kun je mooi de cd mastering voor het blad Audio vergelijken met de cd en sacd mastering van de 13e editie .



Groeten  EDWIN  B

En ik dacht de toonhoogte van de muziekinstrumenten.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Ze stond met de rug naar ons toe, John. En dat gordijn was natuurlijk een grapje, Edwin.
Hoe dan ook is het wel een beetje slordig. Zeker aangezien de zangpartij uiteindelijk later is ingezongen.

Whisper.nl

Mooie cd fritz. :-D

Die zal nog vaker worden opgezet. :yes:

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

mars

 stupid

oKE DAN ,  dus jij  hebt nu ook de originele ''Whisper''?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun