oi, rene59,
Nee dat maakt toch idd niets uit, en gelijk heb je
smaken verschillen.
Zo heeft Frits ook een paar cd's op zijn naam staan , welke Ik wat muziek beterft niet om te knagen vindt( en dan kost het mij ook wel moeite hoor om , daar door heen te blijven luisteren , vanwege mijn interesse M.b.t. tot opname kwaliteit en wie er achter de knoppen stond( is voor mij altijd een reden om even in het boekje te kijken voor ik een cd'tje koop)
Maar bijvoorbeeld (ik ben z'n naam even kwijt) die bij Patricia Barber achter de knoppen staat heeft ook zo zijn eigen filosofie om muziek op cd spannender enz enz te maken.
Nou vind ik dat bij gewoon luisteren persoonlijk geen ramp.
Maar het gaat mij te ver, om zoals sommige mensen een barber cd als referentie te nemen...................veeeeeeeel en vet aangezette Bas , erg veel galm enz enz cq weinig natuurlijk.
MAAAAAAAAAAAAAAr toch vind ik het eeen goede knoppenman want hij weet wat hij doet , en waardoor je je cd steeds maar weeeeeeeer opzet
( o ja Jim Anderson geloof ik , heet de knoppenman van Patries)
( ik heb zelf ook een tijd in pro audio gezeten ( bij Ampco , Edwin chirley truckin, FTA elektrosound enz enz )
En heb wel het een en ander aan live opname mee gemaakt cq meegewerkt , bijv CHA CHA van Herman Brood In het de relight cafe studio's chrisbarber Jazz band , verscheidene engelse Bands en bij het koninklijk conservatorium hier in Den Haag)