De set van MarantzTrucker

Gestart door OnkyoTrucker, oktober 14, 2010, 22:48:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OnkyoTrucker

Ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben Wilco ik ben 26 en ben opgegroeid op de in een dorp op de Veluwe genaamd Voorthuizen. Ik woon nu 2.5 jaar samen met mijn vriendin in Bussum. Voor de centjes rij ik in een vrachtwagen ( in het kort, ik ben chauffeur).

Ik lees al een poosje hier op het forum en ben al heel wat wijzer geworden.

Nu maar mijn set. Is nog niet helemal wat het moet worden maar, ik ben al een heel eind op weg.

Tv: Panasonic TX-37 LZD 85 F
Receiver: Marantz SR6005 (sinds 2 weken)
Cd speler: Marantz CD5004 (sinds vanavond)
Speakers: Dali Concept 2 (voor), Dali Concept 1 (achter), Dali Concept center.

Nu alleen nog een blu-ray speler. Zal waarschijnlijk de Marantz UD5005 worden.


Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

mars

oi Wilco,

welkom op de meest relaxte hangplek voor audiooten op het internet hello.

Hoewel ik zelf een twee kanaal ( stereo dus ) , vind ik wel dat je een mooie set hebt , en dat zal best wel genieten zijn met een mooie film.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

OnkyoTrucker

Ook met stereo ben ik absoluut niet ontevreden. Ik kan op het moment geen eens film afspelen maar, ik kon echt niet wachten met de cd speler. Voor speakers worden nog wel een keer vervangen maar eerst een blu-ray speler. Eerst even sparen en dan komt ie over niet al te lange tijd wel.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

mars

 stupid  :yes:


Kijk en DAAR gaat het ook om.  Als jezelf maar tevreden bent en kan zijn met je spullen. 
En je niet gek laten maken door anderen of door testen in audiobladen ...........hahaha of meer dan goed voor je is in winkels komen , waar audio staat , die alleen weggelegt is voor miljonairs

( ik spreek uit ervaring hoor , ik heb hier wel een tijdje last van gehad)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jowa

Welkom op dit forum. Mooie HT set met hele goede luidsprekers.  hello
Mocht je de UD5005 aanschaffen, ben ik nieuwsgierig hoe deze jouw bevalt. Wil toch wel weer wat van Marantz hebben, mooi excuus om de Sony Bluray te verkopen en de UD5005 aan te schaffen.  8-)

JoWa

Whisper.nl

Citaat van: mars op oktober 14, 2010, 23:22:38
En je niet gek laten maken door anderen of door testen in audiobladen ...........hahaha of meer dan goed voor je is in winkels komen , waar audio staat , die alleen weggelegt is voor miljonairs

( ik spreek uit ervaring hoor , ik heb hier wel een tijdje last van gehad)

Welkom,

Met name die anderen die hier rond spoken willen je de kop nog wel eens gek maken met de mooiste tweaks, kabels, stekkerblokken enz.

Veel luister en kijk plezier gewenst.

Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32

Hey Wilco, ook de weg vanaf de buren hiernaar toe gevonden  :wink:.
Veel plezier hier, enne, de foto`s  :yes:.


Sander.

OnkyoTrucker

Allemaal bedankt voor de leuke reacties. En ik weet ook dat het niet goed voor je is als je te vaak in een audio zaak komt. Ik kon gisteren mijn speakers ophalen want er was 1 tweater stuk. Was garantie dus geen kosten aan verbonden. Ze hadden de CD5004 staan en ik kon hem niet laten staan. Ik ga hem zo aansluiten en dan na 3 lange weken eindelijk weer een cdtje draaien.

En Sander, ik moest wel hierheen omdat ik over ben naar Marantz. En de naam van dit forum zegt genoeg.

Morgen moet ik werken dus dan zullen de foto's nog niet komen. Ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen.



Citaat van: xander32 op oktober 15, 2010, 14:09:53
Hey Wilco, ook de weg vanaf de buren hiernaar toe gevonden  :wink:.
Veel plezier hier, enne, de foto`s  :yes:.


Sander.

Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

Whisper.nl

Citaat van: truckerwilco op oktober 15, 2010, 18:34:37
Allemaal bedankt voor de leuke reacties. En ik weet ook dat het niet goed voor je is als je te vaak in een audio zaak komt. Ik kon gisteren mijn speakers ophalen want er was 1 tweater stuk. Was garantie dus geen kosten aan verbonden. Ze hadden de CD5004 staan en ik kon hem niet laten staan. Ik ga hem zo aansluiten en dan na 3 lange weken eindelijk weer een cdtje draaien. En Sander, ik moest wel hierheen omdat ik over ben naar Marantz. En de naam van dit forum zegt genoeg.Morgen moet ik werken dus dan zullen de foto's nog niet komen. Ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen.

En hier regelmatig komen is ook niet gezond hoor. Sommige proberen je constant over te halen om ..........

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

OnkyoTrucker

Ik ben eigewijs genoeg om daar tegen te kunnen. Ik ga toch altijd nog zelf luisteren of iets de moeite waard is.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

OnkyoTrucker

#10
Om van jullie gezeur af te zijn heb ik net mijn foto's toegevoegd.  :-o :schater:

Foto's zijn niet van hele hoge kwaliteit want het blijft een mobieltje.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

Stadium III

Nette set !

Veel plezier ermee iig !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

OnkyoTrucker

Ik zit te denken of ik in de toekomst mijn fronds ga vervangen of dat ik een sub toevoeg.
Ik zou hierbij jullie advies graag willen horen.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

WimPeu

Dat ligt geheel aan welke fronts je gaat kopen natuurlijk.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4