De Set van Lars86

Gestart door Lars86, augustus 31, 2010, 15:53:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lars86

Thx  :mrgreen:

Uhm dat is een goede vraag, niets bijzonders eigenlijk gewoon een goedkope Shure. Maar ik moet eigenlijk eens een nieuwe kopen en hem helemaal goed afstellen, maar ik heb daar niet veel verstand van. Helaas:( hij slaat ook niet automatisch af wat hij wel zou moeten doen, heb hem als ervoor weg gebracht maar volgens die man deed hij het prima nou dan heb ik vast iets verkeerds gedaan haha!

Dus als er iemand in de buurt van Dordrecht woont ;) Ik draai ook niet heel veel platen.

Eip

Mooie luidsprekers die vifa 11, als ik het zozie zitten ze in de pianolak. Is dit zelf goed te doen of moet je ze naar een spuit bedrijf brengen.  :yes:

Gr  Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

mars

Citaat van: Eip op december 08, 2010, 19:20:15
Mooie luidsprekers die vifa 11, als ik het zozie zitten ze in de pianolak. Is dit zelf goed te doen of moet je ze naar een spuit bedrijf brengen.  :yes:

Gr  Eip.



Oi  Eip,

Is zelf goed te doen , mits je de spullen hebt, en je een spuitcabine of stofvrije ruimte hebt of kan creeren.

Andere optie is; auto spuiter!!!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Eip

Citaat van: mars op december 08, 2010, 19:25:43


Oi  Eip,

Is zelf goed te doen , mits je de spullen hebt, en je een spuitcabine of stofvrije ruimte hebt of kan creeren.

Andere optie is; auto spuiter!!!

Ok bedankt voor de tip.   notworthy
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Lars86

zo zo:)

ik heb even gekeken wat voor element ik heb en het is: (tromgeroffel): shure m7d mk2

En ja ik heb ze dus met een roller met hoogglans gelakt het ziet er redelijk uit, maar zou ze nog weleens willen laten spuiten..... Niet aan te raden dus!

Je blijft stof hebben;)

Maar wat ook een hele mooi optie is om hem te lamineren met hoogglans spul. Geen idee hoe het heet maar heb dat toen bij Speaker & Co gezien zag er ook heel netjes uit! (alleen was mijn budget erg beperkt op dat moment)

Lars86

Ik heb volgend jaar weer wat geld (1500 euro ofzo) te besteden....

misschien dat er wel wat geld naar mn stereo gaat iemand een idee wat een goede upgrade zou zijn?

Dacht aan een DAC.... die stands zijn wel leuk, maar zou denk ik dan liever in de toekomst staanders kopen. (bouwen)

Niber

Zou inderdaad een dac kopen, staat ook nog op mijn verlanglijstje...

Stands gewoon even marktplaats in de gaten houden. Voor een paar tientjes haal je er hele mooie weg (heb ik wel zo gedaan).
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Lars86

het is meer dat het niet past;) zou niet weten waar ik mijn linker box kwijt moet dan:)

Niber

 clown1 Ik heb ook maar één op een stand, andere in de vensterbank. Zelfde probleem...kon hem niet kwijt zonder er op achteruit te gaan.  :roll:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

Het enige wat ik kan bedenken is dat je de speakers loskoppeld van het meubel.

Dit zou je kunnen doen middels rubber voetjes onder de speakers te plaatsen.
Hier zijn diverse mogelijkheden voor.
Een goeie optie zijn de wasmachine voetjes bij de DHZ zaak.
Wil je het in de duurdere hoek zoeken kijk dan eens bij Hobo

Groet Whisper

ps heb je geen probleem met die dect telefoon naast je speaker. ??

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Lars86

die telefoon werkt ongeveer 1x per jaar nog hahaha:D maar nee nooit last van gehad....

ja dat is wel een goed idee.. of een nieuwe kast en stands haha!!
Langzaam aan rondkijken, maar ik denk er liever wat langer over na totdat ik iets in mn kop heb!


Lars86

Weinig tijd en geld gehad... gezinsuitbreiding maal 2... vriendin + baby is funest haha!

Wel een tijdje geleden een Grado Gold1 Prestige in mijn draaitafel gezet. Grote verbetering. Mac mini is de deur uit. Heb een macbook pro, maar gebruik hem alleen op feestjes om muziek te draaien. Dus die Dac is ook even niet zo belangrijk meer.

Cornelis1921

Citaat van: Lars86 op augustus 09, 2013, 12:14:03
Weinig tijd en geld gehad... gezinsuitbreiding maal 2... vriendin + baby is funest haha!
Lekker bezig, Lars! ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Lars86

Ja ik heb mijn best gedaan, maar ben hier ook een tijd afwezig geweest. Het is meer HIDI High Diper geworden. Ook leuk:)

Cornelis1921

#29
Citaat van: Lars86 op augustus 09, 2013, 12:22:35
Ja ik heb mijn best gedaan, maar ben hier ook een tijd afwezig geweest. Het is meer HIDI High Diper geworden. Ook leuk:)
Even voor de duidelijkheid, Lars: Wat is een HIDI High Diper precies? (Het is geloof ik niet van mijn wereld; ben n.l. vrijgezel en kinderloos.  :-D)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *