Upgrade forum software doorgevoerd!

Gestart door Maurice, juni 07, 2010, 17:37:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Ja klopt ze doen het allemaal weer  notworthy  en heb weer blauwe streepjes  pompom pompom

:yes: :yes: byebye byebye shutup  :-D

jrm

 HB hello byebye

Yepp, alles doet het weer!!
Goed werk Maurice  notworthy

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm


Marantz 81


dmeerpa

Ben verrast, tot nu toe geen enkele opmerking over de template zelf. En zeggen dat ik die op anderhalve avond gemaakt en getest. Wat het allemaal niet doet om geen lastige vrouw rond u te hebben  :-D

Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

lo

Al onze lovende woorden mbt het weer up to date krijgen van het forum gelden natuurlijk ook voor jou pompom
:wav:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

#53
de template is idd erg netjes geworden  pompom

ik kan alleen geen bijlage toevoegen is een JPEG van 58 kb  , hij zegt dan dat men upload map vol zit  :roll:

Maurice

Citaat van: Marantz 81 op juni 16, 2010, 22:56:06
de template is idd erg netjes geworden  pompom

ik kan alleen geen bijlage toevoegen is een JPEG van 58 kb  , hij zegt dan dat men upload map vol zit  :roll:
Niet specifiek die van jou hoor ;)
Betreft de algemene upload map. Deze stond gecapped op een limiet van 150mb, die heb ik zojuist vergroot naar 175mb. Ik zal binnenkort eens kijken om de bijlages die oorspronkelijk in het "te koop" board stonden te verwijderen voor extra ruimte.
Als het goed is moet je nu iig weer bijlages kunnen toevoegen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

hoi  ja klopt kan nu weer uploaden  :yes:  had ook even gekeken bij men profiel maar ik kon ze zelf niet verwijderen  :no: , zou je alles kunnen verwijderen van voor juni 2009 is toch niet meer actueel   byebye

gerard

Helaas is de geschiedenis van dit forum onherstelbaar beschadigd door de afgebroken zinnen en compleet verdwenen reakties in posting's   :cry:  :cry:   
Geen enkel draadje is meer fatsoenlijk terug te lezen....  violent1

Ook mis ik veel foto's; bijvoorbeeld in "set's van leden" zie ik bij mijn set dat bijna alle foto's verdwenen zijn.
Is dat bij andere leden ook zo??

Hopelijk heeft dat niets met de (bovenstaande) posting van "Marantz 81" te maken... :roll:
Citaat van: Marantz 81 op juni 18, 2010, 09:53:26
hoi  ja klopt kan nu weer uploaden  :yes:  had ook even gekeken bij men profiel maar ik kon ze zelf niet verwijderen  :no: , zou je alles kunnen verwijderen van voor juni 2009 is toch niet meer actueel    byebye


Ook de teksten bij de foto's missen grotendeels  (maar dat laatste zal wel met leestekens te maken hebben...?)

Al met al is het forum flink vernökt  :evil:



Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Maurice

Ik heb een klein idee, wat misschien kan werken, waarmee ik de oude postings kan herstellen. Helaas heb ik hiervoor voorlopig nog geen tijd.

De foto's zou inmiddels weer moeten werken. Ik was erachter gekomen dat ik de foto's niet terug ge-upload had.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Dat zou hartstikke mooi zijn Maurice pompom
En neem er de tijd voor zou ik zeggen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Citaat van: lo op juli 02, 2010, 14:08:25
Dat zou hartstikke mooi zijn Maurice pompom
En neem er de tijd voor zou ik zeggen.

groet,

lo
Ik heb inmiddels één posting toch handmatig aangepast (de set van Hifi Gek).
Moet nu nog een slimme manier vinden om dit voor het hele forum te doen, want handmatig kun je iemand 10 jaar dag in dag uit bezig laten zijn.
Gelukkig maak ik altijd voor een grote verandering een database back-up  :-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude