Upgrade forum software doorgevoerd!

Gestart door Maurice, juni 07, 2010, 17:37:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Tsja, jeugd. Niet te remmen :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

VK

Citaat van: marvin op juni 09, 2010, 22:24:20
:?

Freudiaanse verlezing Marvin?  :-D
Je doet ook echt alles om JWX te verslaan in de post-battle!  :wink:

jrm

Ik zie alleen nog veel plaatjes met een rood kruisje.....(en hou die dingen met de ronde top even weg svp)

Maurice

Citaat van: jrm op juni 10, 2010, 10:19:21
Ik zie alleen nog veel plaatjes met een rood kruisje.....(en hou die dingen met de ronde top even weg svp)
Ik denk dat dat de oude smilies nog zijn.
Kun je de postings geven waar je ze ziet?

Wat bedoel je met "die dingen met de ronde top"?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Volgens mij bedoelt JRM de onderstaande bewerking binnen dit topic door marvin:

Inderdaad, problem solved. Een instant fix, thanks Maurice!
Of het nou gaat om bugs in de software, goede adviezen over hardware, of houten blokjes onder de hardware , erg leuk om te zien hoe actief & responsief dit forum is.
Een groot compliment aan allen!

(Btw, niet gedacht dat ik ooit tampons zou missen  )


Mbt de smilies:
Als ik, net als nu, reageer op een posting of zelf een posting plaats zie ik 10 rode kruisjes waar eerst smilies stonden. Dit begint in mijn overzicht na:  HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

In Safari lukt het allemaal nog niet zo, veel  ????????????? in blauwe hokjes.

Marantz 81

het forum is weer de oude  :-D

alleen links waar men nickname en plaatje staat ,staan nog 6 rode kruisjes eronder  :roll:


en de helft van de  :-D doen het niet allemaal rode kruisjes , nog mee bezig allemaal ??

Stadium III

Citaat van: Marantz 81 op juni 10, 2010, 20:29:09
het forum is weer de oude  :-D

alleen links waar men nickname en plaatje staat ,staan nog 6 rode kruisjes eronder  :roll:


en de helft van de  :-D doen het niet allemaal rode kruisjes , nog mee bezig allemaal ??

Hebt geduld gij ! :-P
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Citaat van: Stadium III op juni 11, 2010, 17:39:19
Hebt geduld gij ! :-P
Ik ga komende week weer verder. Mijn privésituatie geeft even weinig tijd  :|
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

cheese

vind het zo al wel weer heel prettig........thanks alvast.....

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

lo

Yep, hartelijk dank alvast voor alle goede werkzaamheden. notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Hoi Maurice,

Dat laatste met de ronde top was inderdaad een toespeling op de voorgaande posting.

Als ik nu dit berichtje typ, dan zie ik hierboven nog deze smiley:  :mrgreen:, daarna zie ik alleen maar vakjes met een rode kruis er in.

Marantz 81

haha jaaa  :-D  idd bedankt voor degene die er een hoop tijd in hebben moeten steken om het weer werkend hebben moeten krijgen  :lol:

Maurice

Citaat van: jrm op juni 13, 2010, 11:58:10
Hoi Maurice,

Dat laatste met de ronde top was inderdaad een toespeling op de voorgaande posting.

Als ik nu dit berichtje typ, dan zie ik hierboven nog deze smiley:  :mrgreen:, daarna zie ik alleen maar vakjes met een rode kruis er in.
Zou nu denk ik weer in orde moeten zijn!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: Marantz 81 op juni 10, 2010, 20:29:09
het forum is weer de oude  :-D

alleen links waar men nickname en plaatje staat ,staan nog 6 rode kruisjes eronder  :roll:


en de helft van de  :-D doen het niet allemaal rode kruisjes , nog mee bezig allemaal ??
En ook deze moet nu gefixed zijn!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude