Marantz cd11LE en aarde

Gestart door Whisper.nl, juni 07, 2010, 10:41:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: MadVillain op juni 07, 2010, 11:21:15
Ik heb het bij mijn cd11le ook gedaan en ik ervaar precies hetzelfde :D
Hoi MadVillain,

Hoe bevalt de LS kabel, ik zie dat ie van zilver en goud is.

Groet Whisper.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: Maurice op juni 07, 2010, 19:10:05
Ik zie net dat alle zinnen met een speciale teken door de upgrade zijn afgebroken....
Dus vanaf ü, é, etc.
Dit is helaas niet te herstellen  :|
Daarom heb ik maar Zunfiets van gemaakt  :wink:

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

#17
Maak er dan Zunbrommer van, komt een beetje in de richting. :-D Het waren super dingen. Een beetje aanpassen en het ging als de brandweer.
Je had het een poosje terug over het genieten van muziek. Nu hier is een voorbeeld, kippenvel, gewoon met de koptelefoon op via de ladtop. Voor het echte genieten ben je afhankelijk van de uitvoerende artiest en niet van het hifispul. Het helpt wel, mooi hifispul, maar het kippenvel komt bij mij door de muziek zelf.http://www.youtube.com/watch?v=d4q-zc60L30
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

#18
Citaat van: renes59 op juni 07, 2010, 19:53:59
Maak er dan Zunbromfiets van, komt een beetje in de richting. :-D Het waren super dingen.
Je had het een poosje terug over het genieten van muziek. Nu hier is een voorbeeld, kippenvel, gewoon met de koptelefoon op via de ladtop. Voor het echte genieten ben je afhankelijk van de uitvoerende artiest en niet van het hifispul. Het helpt wel, mooi hifispul, maar het kippenvel komt bij door de muziek zelf.
Dan wil ik je hierbij uitnodigen om , jou muziek, op mijn set te komen beluisteren. Nadat mijn E 206 van de schoonmaak en reperatie terug is. Wil ik je tevens een live optreden van I Muvrini laten horen. b.v. eerst via je hoofdtelefoon en daarna via mijn set.

Ik hoor graag van je

Groet whipser.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik luister niet uitsluitend naar de ladtop  en koptelefoon. Er staat ook hifiset bij ons in huis, dat is ook een hobby. Net als het internet afzoeken naar nieuwe buizen voor op de versterkers.
Ik wil zeggen dat ik kippenvel krijg van de muziek en niet van het geluid van een hifiset. Muziek waar ik kippenvel van krijg is natuurlijk wel extra mooi op een goede hifiset, dubbel mooi, zwanenvel zeg maar.
Ik wil wel een keer bij jou komen luisteren, wat is je woonplaats?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op juni 07, 2010, 20:14:44
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik luister niet uitsluitend naar de ladtop  en koptelefoon. Er staat ook hifiset bij ons in huis, dat is ook een hobby. Net als het internet afzoeken naar nieuwe buizen voor op de versterkers.
Ik wil zeggen dat ik kippenvel krijg van de muziek en niet van het geluid van een hifiset. Muziek waar ik kippenvel van krijg is natuurlijk wel extra mooi op een goede hifiset, dubbel mooi, zwanenvel zeg maar.
Ik wil wel een keer bij jou komen luisteren, wat is je woonplaats?

Ede,
Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Citaat van: Whisper.nl op juni 07, 2010, 20:53:06
Ede,
Groet Whisper
Ik weet hoe ik daar komen moet, 4 jaar in Wageningen naar de bakkersvakschool gegaan. In Ede gingen we altijd naar broodje Rob.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond


lo

Hé, het forum kort de woorden met een letter met leesteken niet meer af pompom
Maurice is goed bezig.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 07, 2010, 22:04:42
Op de Zündapp zeker?
Die had ik toen nog wel, maar naar Wageningen gingen we in een Toyota Carina.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op juni 07, 2010, 21:57:05
Ik weet hoe ik daar komen moet, 4 jaar in Wageningen naar de bakkersvakschool gegaan. In Ede gingen we altijd naar broodje Rob.
Daar heb ik op het Wagenings lyceum (havo) gezeten.

gr Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Kijk,  de wereld is klein. :-)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.