Marantz cd11LE en aarde

Gestart door Whisper.nl, juni 07, 2010, 10:41:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Met dank aan Lo. Ik heb de CD speler aan de CV gekoppeld middels een coaxkabel.
De ene kant aan een schroef van het chassis en de andere kant vast gesoldeerd aan de CV. Ben nu twee uur aan het luisteren. Maandag altijd vrij. M.i. is de kanaalscheiding beter. De instrumenten komen duidelijker tot uitdrukking en er is meer diepte hoorbaar.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MadVillain

Ik heb het bij mijn cd11le ook gedaan en ik ervaar precies hetzelfde :D

renes59

#3
Ik heb de cv uitgezet, veel meer rust.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Citaat van: renes59 op juni 07, 2010, 12:04:48
Ik heb de cv uit gezet, veel meer rust.

notworthy :schater:

Geen WW via de CV natuurlijk :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

#5
Citaat van: renes59 op juni 07, 2010, 12:04:48
Ik heb de cv uitgezet, veel meer rust.
Moet je:

1) de CV eens ontluchten. Als je je sleutel mist; ik heb er een over. stuur maar een PM dan zal ik 'm opsturen.
2) Die Zündapp eens afzetten die in je huiskamer staat. Zet 'm maar in de schuur.

En overgaan tot het echte muziekgenieten.

Groet Whisper .
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

 :schater:

Volgens mij was het een Zündapp :wink:
Maar renes59 verbetert me nog wel als ik ongelijk heb :lol:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: renes59 op juni 07, 2010, 12:04:48
Ik heb de cv uitgezet, veel meer rust.

Er loopt nog een intern onderzoek naar u  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: renes59 op juni 07, 2010, 12:04:48
Ik heb de cv uitgezet, veel meer rust.


niet te hoog de kamerthermostaat ivm teveel warmte afgifte
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

#9
Citaat van: Whisper.nl op juni 07, 2010, 13:01:31
Moet je:

1) de CV eens ontluchten. Als je je sleutel mist; ik heb er een over. stuur maar een PM dan zal ik 'm opsturen.
2) Die Kreidler eens afzetten die in je huiskamer staat. Zet 'm maar in de schuur.

En overgaan tot het echte muziekgenieten.

Groet Whisper .
Kreidler?, da's vloeken in de kerk. Zündapp dat is het.
Dat echte muziekgenieten, hoe doe je dat? Ik heb niet het idee dat ik wat mis als ik een cd of lp draai, ben tevreden met de muziek en het geluid.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Hey in dit template wordt Zündapp afgekort tot Z. Grappig :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Citaat van: lo op juni 07, 2010, 18:19:46
Hey in dit template wordt Zündapp afgekort tot Z. Grappig :-D

groet,

lo
Ik zie net dat alle zinnen met een speciale teken door de upgrade zijn afgebroken....
Dus vanaf ü, é, etc.
Dit is helaas niet te herstellen  :|
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude