Zo, eindelijk even tijd om mijn ervaring te delen met de totem sttaf van Whisper.
Na een lange rit vanuit een van de mooiste Noord-Hollandse kustplaats
, kwam ik in Ede aan en direct verzeild in een doolhof van kleine wegen (let op verkeer van rechts....), maar mijn navigatiesysteem TT loodste mij achter het huis van Whisper (!?). Na kennismaking met Whisper (eerder gezien bij cz79) vertelde hij mij dan ook dat alle TT's je als het ware om de tuin heen leiden.
Bij binnenkomst stonden de speakers al lekker te spelen. Ik kende de voorgangers (helaas) niet, maar wat ik hoorde klonk niet verkeerd. Na binnenkomst van cz en lo, konden wij er even goed voor zitten (als cz niet continue aandacht vroeg
). Wij zaten (lo, cz en jrm) keurig als drie op één rij en wisselden af en toe van plaats, zodat eenieder even op de hotspot (in 't midden) kon zitten.
De ene na de andere fraaie cd verdween in de speler en het was (naast het gezellige praten) puur genieten wat er uit de kleine (ze ogen klein en fragiel) maar o zo volwassen klinkende speakers. Af en toe was ik toch geneigd om achter de bank, grodijnen te kijken waar mogelijk stiekem een subwoofer stond. Echter whisper is (net als ik) geen voorstander van een aparte subwoofer. Overigens had ik in eerste instantie mijn bedenkingen over de akkoestiek van de ruimte want de speakers staan dusdanig opgesteld dat deze het niet echt makkelijk hebben!
Ook bij whisper is het (net als bij veel huishoudens) net als bij mij, dat je gewoon leeft in je huis en dat de huiskamer ook door de medebewoners wordt gebruikt. Desondanks klinkt het lekker.
Ik had o.a. Yello - Touch mee en vooral hier voelde je het laag uitstekend naar je toekomen en voor mij was dit niet lekker in de lage relax stoel (ik ben niet al te groot
) als ik op de eetkamerstoel ging zitten was het beter voor mijn gevoel, maar al met al klinkt het erg goed, met name ook het middengebied vond ik erg natuurlijk klinken.
Tsja, en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan, de tijd is echt om gevlogen en hierbij wil ik whisper ook bedanken voor de gastvrijheid, cz voor zijn aanstekelijke enthousiasme en handelsgeest
, lo voor zijn grote kennis en gezelligheid.
Kortom dit was een M & G met Hoofdletters!!!