Ehm....... ik vraag me af wie die dikke velours gordijnen die ik nooit gezien had voor mijn speakers heeft weg gehaald !
Het verschil is enorm ! Meer, voller en strakkere bas. Alles lijkt wel wel in het hoog, midden en laag op het juiste pad te lopen, daarvoor liepen ze meer door elkaar heen. Veel helderder, opener, geluiden en effecten die ik nog nooit gehoord had. Wat een verschil, dezelfde grote stap als nieuwe filters in mijn speakers inbouwen die nu pas aangesproken worden op hun potentie !
Begonnen met de PM 8000, CD 6000 ose en de ST 6000 op Eltax monitor 3 speakers, daarna de Jamo concert V gekocht van een forumlid, de filters hiervan compleet vernieuwd, betere speakerkabel ( Canare) aangeschaft, interlinks van den Hul C bay 5, en nu de versterker, als ik nu weer terug zou gaan naar het niveau van pakweg 1,5 jaar geleden zou ik me wild schrikken !
Volgende stap ? Ehm, tja nieuwe kasten voor mijn speakers ? brengt lage kosten met zich mee, visueel maken wat je wilt, nu alleen nog aan een goede layout/ tekening zien te komen, daar de tweeter en woofers van een beste kwaliteit zijn !