upgrade PM 8000 naar PM 16 / PM 17 ?

Gestart door RonaldW, mei 25, 2010, 21:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dennis E36

Citaat van: lo op mei 25, 2010, 23:44:07
Mocht je nog een Heeeeeeeele mooie CD17 zoeken. Ik weet er nog wel 1 :angel: :wink:

groet,

lo

Voor €500,-....Sofort kaufen dan :yes:
Die versterker komt dan later wel :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

RonaldW

eigenlijk moet de verkoper zijn vraagprijs omlaag brengen tot het binnen mijn budget valt bedacht ik mij zojuist.... :-D :lol: 8-)


Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

JohnWx

Citaat van: RonaldW op mei 26, 2010, 07:40:05
eigenlijk moet de verkoper zijn vraagprijs omlaag brengen tot het binnen mijn budget valt bedacht ik mij zojuist.... :-D :lol: 8-)




waarom moeilijk doen als het makkelijk kan  :|
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Martin

De PM-17 is echt wel een versterker om niet voor lul te zitten hoor ;)
En de prijs valt ook wel mee! PM me maar voor de prijs.

Een mooie cd speler kan je dan altijd weer later kopen, dan zou ik voor de nieuwere generatie gaan zoals de SA-15S1/2

groet Martin
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

RonaldW

Ik begrijp heel goed dan vanaf de PM8000 naar de PM17 een heeeeeeeeele grote stap is.
En vanaf de PM8000 naar de PM16 een heeeeeeeele grote sprong.
Nadeel van de PM16 is geen AB bediening van de input, het zal mij een worst wezen maar
niet iedereen hier zal dat als prettig ervaren.
Martin......je hebt een PM
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

kdt

Ik had een PM8000 (vergelijkbaar met een PM7001 KI). Ik was best tevreden met deze versterker maar "wilde meer" geluidsbeleving. Ik heb een PM17 km2 M aangeschaft en letterlijk "de bek valt je open van verbazing", zoveel gedetailleerder, ruimtelijker, spreiding, nauwkeuriger en noem maar op. Ik heb geen moment spijt van de PM 17 gehad en kan alleen maar zeggen: als je deze kunt kopen (via Marktplaats) DOEN!!     pompom pompom pompom


(overigens handig om 2 x hetzelfde antwoord te kunnen geven op 2 vragen ..... :wink:)
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

bramdg

Citaat van: kdt op mei 26, 2010, 17:25:03
Ik had een PM8000 (vergelijkbaar met een PM7001 KI). Ik was best tevreden met deze versterker maar "wilde meer" geluidsbeleving. Ik heb een PM17 km2 M aangeschaft en letterlijk "de bek valt je open van verbazing", zoveel gedetailleerder, ruimtelijker, spreiding, nauwkeuriger en noem maar op. Ik heb geen moment spijt van de PM 17 gehad en kan alleen maar zeggen: als je deze kunt kopen (via Marktplaats) DOEN!!     pompom pompom pompom


(overigens handig om 2 x hetzelfde antwoord te kunnen geven op 2 vragen ..... :wink:)

Hier ook van een PM8000 naar een PM17 (wel maar een mkI) gegaan en zeker van hetzelfde gedacht !  :yes:  :yes:  :yes:


dus zeker DOEN !!!!!!!  :-D

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marantz 81

heeft er misschien iemand een foto van de binnenzijde van een PM17 hoe die is opgebouwd  byebye

wil in de toekomst ook nog mijn versterker upgraden   :yes:

waarmee kun je een PM17 eigenlijk verglijken  ,met de PM-11S1/S2  :roll:  

lo

Citaat van: Marantz 81 op mei 26, 2010, 19:35:56
heeft er misschien iemand een foto van de binnenzijde van een PM17 hoe die is opgebouwd  byebye

wil in de toekomst ook nog mijn versterker upgraden   :yes:

waarmee kun je een PM17 eigenlijk verglijken  ,met de PM-11S1/S2  :roll:  

Op de site van llOll:

http://www.marantzphilips.nl/

scroll naar beneden en ziedaar bij de PM's :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

Citaat van: Marantz 81 op mei 26, 2010, 19:35:56
heeft er misschien iemand een foto van de binnenzijde van een PM17 hoe die is opgebouwd  byebye

wil in de toekomst ook nog mijn versterker upgraden   :yes:

waarmee kun je een PM17 eigenlijk verglijken  ,met de PM-11S1/S2  :roll: 

Dat kan je mooi vergeten. Denk dat de 15S1 eerst komt :wink:

de 15 serie is als het ware de opvolger van de 17
de 11 serie is opvolger van de 14
Tenminste...zoals ik het zie :-)
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

zo da,s een mooie site  :-)  heb ze gezien de foto,s  :yes: mooi hoor

ow ja das waar bij de premium serie zijn de nummers omgekeerd  :wink:

kdt

Uitstekend verwoord, geheel mee eens  hello hello hello
Eindelijk eens een mede M-bezitter, zijn er volgens mij niet zoveel


notworthy notworthy notworthy notworthy notworthy
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

kdt

ja heb ik gelezen en op gereageerd.
We kunnen contact houden via PM.

ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

kdt

ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215