upgrade PM 8000 naar PM 16 / PM 17 ?

Gestart door RonaldW, mei 25, 2010, 21:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Willem-A op juni 03, 2010, 22:53:56
Je leest niet! Ook dat heb ik zo niet gezegd! wat is nou de beoling hiervan?

ik ga na deze post dan ook niet meer op je reacties in. Ik laat me niet gek maken. Je had ook al commentaar op het feit dat ik op een aantal vragen heb gereageerd, cq geantwoord. Wees blij dat ik wat antwoorden weet op een aantal vragen, daar lijkt me dit forum ook voor. Jaloers? Destijds was men hier erg blij mee, maar ben ik inderdaad zelf weggegaan vanwege de sfeer. Ik dacht dat hier volwassen mensen aanwezig waren, maar kennelijk zit ik ernaast en worden de z.g. nieuwelingen meteen de grond ingetrapt alsof het allemaal dombo's zijn. Dan vang je bij mij toch bot, want ik ben redelijk bij de tijd.

Je legt ergens een bommetje neer over iemand maar komt dan niet met feiten

En reageert dan ook nergens meer op

Ja ik ben zeker jaloers

Waar stamp ik iemand de grond in ?

Als je reageert reageer dan ook en niet afdwalen

Jij bent degene die mensen ging vergelijken met geen grote mensen zijn en met iets wat ik je kwalijk neem of spreek je dat ook weer tegen

Vroeger ja was alles beter maar we leven nu en niet vroeger

Dus nogmaals kan je nog iets onderbouwen van je bommetje of niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

#46
 TTIWWP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Mannen neem een borrel, ik ben aan het werk maar het had wel geweten....  :-)


Mexicaanse Hond

Waarom moet ik toch ineens aan Bor de Wolf denken?  :roll:

JohnWx

#50
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Willem-A op juni 03, 2010, 23:19:55
Laat maar. Ik haal mijn berichten weg en ga hier vandaan. Bedankt voor je reacties.

Gr. Willem.

:cry:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Citaat van: jwx op juni 03, 2010, 23:30:23
Bor de Wolf is eigenlijk Ger Smit



Zo te zien heeft Ger dezelfde akoestische beplating die ik ergens voor weinig, sloop gebouw, probeer te bemachtigen...  :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 03, 2010, 23:34:35
Zo te zien heeft Ger dezelfde akoestische beplating die ik ergens voor weinig, sloop gebouw, probeer te bemachtigen...  :-D

Is Marvin niet Ger  :?


Ben jij niet de nederlandse Marvin Gay  :schater:

sorry te flauw
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Dat zegt mijn tandarts al sinds ik een jaar of 5 was, ik kan hem hebben.  :lol:

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 03, 2010, 23:37:58
Dat zegt mijn tandarts al sinds ik een jaar of 5 was, ik kan hem hebben.  :lol:

Wat bedoel je met hebben  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Die wilde ik eigenlijk al gelijk verdedigen, maar ik was nalatig....  :-D

MadVillain


Maurice

Zoals jullie kunnen zien zijn er diverse postings verdwenen na het verwijderen van een account. Gelieve nu weer on-topic te gaan.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude