Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

#6435
Zet hem maar eens flink hard zodat de buren er ook van kunnen genieten  pompom


http://www.youtube.com/watch?v=q2rx3IAEISA

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Zoek DJ Chuckie Dirty Dutch Fall Out maar eens op.
Da's een lekkere sub test....  :-)

SmauG

Citaat van: marvin op januari 19, 2013, 21:08:15
Zoek DJ Chuckie Dirty Dutch Fall Out maar eens op.
Da's een lekkere sub test....  :-)

Als ik dan nog n duit in t zakje mag doen op deze zaterdag nacht.

Wild motheruckers - wildest.

Vast niet ieders smaak, maar als t op sub aankomt is de eerste break niet te versmaden!

Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-) Onlangs overgenomen van cz79:
Richard Strauss: 'Josephs Legende' (1914)/ Budapest Festival Orchestra o.l.v. Iván Fischer (Channel Classics, ©2007/ Hybrid SACD).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#6441
 :-) :-) :-) :-) :-) Ook onlangs van cz79 overgenomen:
W.A. Mozart: Requiem, KV626/ Susan Gritton, et al/ Scottish Chamber Chorus & Orchestra o.l.v. Charles McKerras (Linn Records, ©2003/ Hybrid SACD).
Met afstand mijn klassieke favoriet, naast alle symfonieën van Bruckner, Mahler en Shostakovich. Maar dit werk, hoewel het een dodenmis betreft, is een loflied op het leven - één grote champagnetoast met kaviaar op het menselijk bestaan. Mozart overwon de dood in zijn zonder meer fantastische muziek. Als geen andere componist belichaamd hij de humaniteit van God, wie of wat dat dan ook wezen mag. De film 'Amadeus' van Milos Forman onderstreept dit nog eens fijntjes, hoewel 'bad guy' Saliery de hoofdrol speelt in dit tragi-komisch drama. Mozart, door biograaf Wolfgang Hildesheimer "het grootste genie uit de geschreven geschiedenis" genoemd, heeft het archetype van kinderlijke ondeugd gekoppeld aan genialiteit geïntroduceerd. Daar heeft theoretisch fysicus Albert Einstein een voorbeeld aan genomen, zo lijkt het althans. Er zijn nog wel meer onbegrepen geniën, ik sluit mijzelf niet uit. Maar zij zijn niet allen zo "verlicht" en ondeugend, wonderkind en componist Felix Mendelssohn Bartholdy bijvoorbeeld, deze was uiterst serieus in zijn houding en opvattingen. Ook de meer dan briljante musica Marin Alsop heeft niet díe uitstraling die Mozart zo kenmerkte. Privéproblemen, geldzorgen, een te drukke agenda of gewoon 'Weltschmerz'? Wie zal het zeggen? Ik mag het niet zeggen [sic]. Doch tijd zal uitwijzen waarom sommige mensen nu eenmaal, ondanks hun tegenspoed, onder alle (normale) omstandigheden de zon toch in het water zien schijnen en en sommige zelden. Yin en Yang blaast ook hierin de grootste partij mee kan ik een ieder verzekeren. Maat John beweerdt steevast dat "het" allemaal cabaret is... :-D ;-) clown1
byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

Citaat van: John Wx op januari 19, 2013, 20:43:00
je bent een goed sociaal mens  notworthy

Weet ik  :-D  draai niet zo vaak hard af en toe  :wink:  heb vrij tolerante buren en hou ook rekening met ze daarom maar af en toe hard en niet meer heel laat  HB

xander32

Charlietown Blues (internetradio via de SBT), vette aanrader voor bluesliefhebbers HB.

Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-)
Edvard Grieg: Symfonie in A groot/ Göthenborger Symphoniker/ Neeme Järvi (DG/Polydor).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm