Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: Whisper.nl op juni 08, 2011, 20:56:43
No twee spreekt me erg aan. Mooie stuk muziek.

Groet Whisper.
Stream of passion is zeker een aanrader  HB
Ze hebben een live dvd, die erg veel sfeer kent met de bijzondere zangstem van Marcella Bovio, met nog Arjan Lucassen en Lori Linstruth op gitaar.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Nummers 1 en 3 kan ik erg waarderen  HB
Van Halen heb ik nog nooit wat gevonden  :no:

Thunderstruck brings back memories (was HET nummer van de bar op de campus, kaarsen gingen uit (lichten waren er niet) en brassen maar!)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Whisper.nl

Citaat van: Maurice op juni 08, 2011, 21:47:45
Nummers 1 en 3 kan ik erg waarderen  HB
Van Halen heb ik nog nooit wat gevonden  :no:

Thunderstruck brings back memories (was HET nummer van de bar op de campus, kaarsen gingen uit (lichten waren er niet) en brassen maar!)

No. 3 helaas was helaas niet de hele versie, komt nog een mooi stuk achteraan.
K'heb 'm op de originele persing uit Japan in bezit. (op zolder)
Ships toch eens die platenspeler an der versterker knopen.

Groet Whisper


De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

Anouk had ik ook wel live willen zien ,wachten tot ze weer optreed  pompom

ik die Live CD van het gelderdome ,en een vriend van me de DVD


ook mooie muziek maurice  :yes: alleen iron madian is niet mijn ding  :no:

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Tijd voor meer Van "The Man" Morrison in dit topic.
Wel in uitvoerig van Ty Segall. Deze man/jongen stond 3 weken terug in Vera - Groningen met band. Helaas gemist aangezien mijn vrouw rond die tijd uitgerekend was. Je kan immers niet alles plannen.  ;)


http://www.youtube.com/watch?v=UHYupkif7_s&feature=youtube_gdata_player
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Niber

Uiteraard luister ik dit met dochterlief naast me op bed...En ze geeft geen kick, kijkt alleen nieuwsgierig rond. Dat beloofd wat voor de toekomt. Zal eens kijken wat YouTube ons nog meer brengt aan muzikale opvoeding deze ochtend.

Het is pas half 9, maar mijn dag is nu al gemaakt.  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

cheese

Lekker als je kinderen van muziek genieten......gisteren nog met mijn dochter gedanst op tonight is THE night van  Betty Wright.........

Echt leuk en gezellig.....is 7 jaar en zit op ballet en gaat dan een uitvoering doen op de muziek die we samen draaien.......
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

jrm

Dat is zeker leuk, als je samen met je dochter/zoon naar muziek kan luisteren, echter in de pubertijd gaat er ergens een knopje om...

Als pappa een leuk plaatje hoortje op haar zender 538 dan is het ineens een 'stom' plaatje  :-D

Maar met ballet durft ze wel de grenzen op te zoeken door bijv. Björk of Anouk als basis te nemen voor haar klassieke en moderne ballet solo.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Whisper.nl

Citaat van: Maurice op juni 08, 2011, 22:54:02
Nog een mooi nummer, in diverse uitvoeringen (allemaal link met Arjan Lucassen):

http://www.youtube.com/watch?v=LRNDkKsCAH0&feature=related

Deze is wat mij betreft de mooiste opname.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet