De ronde af !

Gestart door Stadium III, mei 08, 2010, 16:17:46

Vorige topic - Volgende topic

WimPeu

Sorry voor mijn late reactie maar ben gisteravond eerst weer met de NAS aan de gang gegaan en die doet nu wat ik wil.  :-D Al mijn muziek via de op de NAS geinstaleerde Slimserver op een 1 T HD en al mijn films (Muziek DVD's/Blu-Ray's en film DVD's en Blu-Ray's) vanaf een 2e 1 T HD en de interne NAS HD...was nog wel even zweten maar ik hoef nu niet meer van de bank af om de hele zwik met de Logitech (H)armony One en de Duet Controller te bedienen...so cool... :kwijl:

Dan de dag bij Andre..ik was (natuurlijk) weer als laaste aanwezig maar zoals mijn oude moeder altijd al zei: De eersten zullen de laatsten zijn...en dat ben ik dus vaak in de praktijk aan het toe passen. notworthy

Andre heeft een mooie grote kamer met een ruimte voor zijn HT/Stereo set waar ik jaloers op zou kunnen worden. We hebben na de spullen te hebben bewonderd snel software in de machines gegooid om te luisteren waar de set zoal toe in staat is. En dat is zeker niet misselijk. Andre heeft nogal wat problemen bij bepaalde laag frequenties maar bij normaal gebruik zou het mij niet echt opvallen hoor. Daar werd natuurlijk wel meteen professioneel ingegrepen door de de sub goeroe van het forum Rob. Andre had inmiddels zijn amateur meet gereedschap (DB meter) vervangen voor meer profi spul en dus werd met behulp van een laptop en de expertise van Rob ter plekke een oplossing voor gezocht. Ook andere speakerkabels bleken de pret nog iets te verhogen. NB de goedkopere kabels bleken de beste wat mij dan weer een goed gevoel geeft. :-D

De beamer kwam niet helamaal lekker uit de verf doordat de ruimte (nog) niet helemaal te verduisteren is maar de geopperde velourse gordijnen worden in overweging genomen al staan ze volgens Andre nog een beetje onder aan zijn 'wishlist'. Kun je na gaan wat er boven aan staat.. :-D

Andre is zeer serieus met de hobby bezig en dat zie en hoor je.

Ik wil Andre bedanken voor de gast vrijheid en de andere jongens voor de gezelligheid (Andre ook natuurlijk :wink:)

Nou in het najaar nog de reis naar Drenthe en dan zal ik ze eens trakteren op een portie Monolith... :-D  :evil:  :evil:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op juli 26, 2010, 17:37:22

Nou in het najaar nog de reis naar Drenthe en dan zal ik ze eens trakteren op een portie Monolith... :-D  :evil:  :evil:
Ik kijk daar nu al naar uit :yes:.

Sander.

Stadium III

Citaat van: xander32 op juli 26, 2010, 20:06:27
Ik kijk daar nu al naar uit :yes:.

Sander.

Bring it on !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Alvast een maand noemen???   :-D  September?, dan kan Rob ook nog bij daglicht weer naar huis rijden...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: WimPeu op juli 26, 2010, 23:41:24
Alvast een maand noemen???   :-D  September?, dan kan Rob ook nog bij daglicht weer naar huis rijden...

Nee, oktober s.v.p.! Tis pas laatste weekend van oktober weer wintertijd  :wink:
En ik ben in september nog op vakantie, maar zou event de 26e sept wel kunnen  :-D

xander32

Vandaag samen met Vlearmoes (Theo) naar Stadium III (Rob) toe: heb er zin in :yes:.

Sander.

lo

Kan ik me helemaal voorstellen.
Veel plezier vandaag.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Ben benieuwd als ze veel plezier hebben gehad ik denk het wel  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Totofan

Citaat van: Stadium III op augustus 18, 2010, 19:13:15
Ben benieuwd als ze veel plezier hebben gehad ik denk het wel  :-D

Ik denk het wel :-D

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

xander32

Wat een k*t dag vandaag. In alle vroegte uit bed om op tijd in Tilburg te zijn, omdat daar zo`n geweldig HT-set zou staan, nou  shutup ...

En bedankt he Rob  :evil:.

Sander.

xander32

Kidding  :-D

Was reuze gezellig bij Rob, samen met Theo ben ik er gastvrij ontvangen door de gehele familie inclusief de twee honden. Nadat de drie grootste druktemakers het huis hadden verlaten heb ik mogen genieten van Rob z`n ht-set.

Ik kan deze het beste omschrijven als een erg prettig, natuurlijk klinkende set. Een ht-set die in balans is. Ongeacht het volume, het geluid blijft altijd prettig, altijd in balans, geen frequenties die er negatief uitspringen. Dat heb ik nog niet vaak meegemaakt.

Het hart van de set is niet de versterker of de bron maar de sub, de Stadium III. Deze is m.i. de meest bepaalde en karakteristieke component in Rob zijn set.

Rob en familie: bedankt voor de gezellige dag en voor jullie gastvrijheid :yes:.

Sander.
Citaat van: xander32 op augustus 18, 2010, 20:50:12
Wat een k*t dag vandaag. In alle vroegte uit bed om op tijd in Tilburg te zijn, omdat daar zo`n geweldig HT-set zou staan, nou  shutup ...

Sander.

lo

Citaat van: xander32 op augustus 18, 2010, 20:50:12

Sander.

:schater: :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: xander32 op augustus 18, 2010, 20:59:03
Kidding  :-D

Was reuze gezellig bij Rob, samen met Theo ben ik er gastvrij ontvangen door de gehele familie inclusief de twee honden. Nadat de drie grootste druktemakers het huis hadden verlaten heb ik mogen genieten van Rob z`n ht-set.

Ik kan deze het beste omschrijven als een erg prettig, natuurlijk klinkende set. Een ht-set die in balans is. Ongeacht het volume, het geluid blijft altijd prettig, altijd in balans, geen frequenties die er negatief uitspringen. Dat heb ik nog niet vaak meegemaakt.

Het hart van de set is niet de versterker of de bron maar de sub, de Stadium III. Deze is m.i. de meest bepaalde en karakteristieke component in Rob zijn set.

Rob en familie: bedankt voor de gezellige dag en voor jullie gastvrijheid :yes:.

Sander.

Mooie dag geweest.  pompom pompom
Was voor mij geen verassing natuurlijk.
Rob heeft het inderdaad bijzonder goed voor elkaar HB

groet,

lo

xander32

Idd. Rob heeft `t mooi voor elkaar; een prettige set.

Sander.
Citaat van: lo op augustus 18, 2010, 23:14:38
Mooie dag geweest.  pompom pompom
Was voor mij geen verassing natuurlijk.
Rob heeft het inderdaad bijzonder goed voor elkaar HB

groet,

lo

Totofan

Citaat van: xander32 op augustus 19, 2010, 12:15:04
Idd. Rob heeft `t mooi voor elkaar; een prettige set.

Sander.

Echt wel, zelf mogen ervaren bij Rob.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next