Sorry voor mijn late reactie maar ben gisteravond eerst weer met de NAS aan de gang gegaan en die doet nu wat ik wil.
Al mijn muziek via de op de NAS geinstaleerde Slimserver op een 1 T HD en al mijn films (Muziek DVD's/Blu-Ray's en film DVD's en Blu-Ray's) vanaf een 2e 1 T HD en de interne NAS HD...was nog wel even zweten maar ik hoef nu niet meer van de bank af om de hele zwik met de Logitech (H)armony One en de Duet Controller te bedienen...so cool...
Dan de dag bij Andre..ik was (natuurlijk) weer als laaste aanwezig maar zoals mijn oude moeder altijd al zei: De eersten zullen de laatsten zijn...en dat ben ik dus vaak in de praktijk aan het toe passen.
Andre heeft een mooie grote kamer met een ruimte voor zijn HT/Stereo set waar ik jaloers op zou kunnen worden. We hebben na de spullen te hebben bewonderd snel software in de machines gegooid om te luisteren waar de set zoal toe in staat is. En dat is zeker niet misselijk. Andre heeft nogal wat problemen bij bepaalde laag frequenties maar bij normaal gebruik zou het mij niet echt opvallen hoor. Daar werd natuurlijk wel meteen professioneel ingegrepen door de de sub goeroe van het forum Rob. Andre had inmiddels zijn amateur meet gereedschap (DB meter) vervangen voor meer profi spul en dus werd met behulp van een laptop en de expertise van Rob ter plekke een oplossing voor gezocht. Ook andere speakerkabels bleken de pret nog iets te verhogen. NB de goedkopere kabels bleken de beste wat mij dan weer een goed gevoel geeft.
De beamer kwam niet helamaal lekker uit de verf doordat de ruimte (nog) niet helemaal te verduisteren is maar de geopperde velourse gordijnen worden in overweging genomen al staan ze volgens Andre nog een beetje onder aan zijn 'wishlist'. Kun je na gaan wat er boven aan staat..
Andre is zeer serieus met de hobby bezig en dat zie en hoor je.
Ik wil Andre bedanken voor de gast vrijheid en de andere jongens voor de gezelligheid (Andre ook natuurlijk
)
Nou in het najaar nog de reis naar Drenthe en dan zal ik ze eens trakteren op een portie Monolith...