@ Wimpeu : ik vind het principe onzinnig. Stel je hebt straks "an offer you can't refuse" voor een paar nieuwe speakers. Dan heb je dus opnieuw een pro-inregeling nodig. Je kunt/mag het niet zelf doen. Het kost dan toch weer 250 Euro. Ik geloof heel erg graag dat Perfect-Audio een hele goede vakman is, maar het maakt je wel afhankelijk. Indien je voor de 250 gewoon een gedegen instructie krijgt zodat je het zelf kunt doen, wordt het weer anders.
Anthem ARC kan bijvoorbeeld wel volledig door de gebruiker worden gedaan. Of het daardoor beter wordt geen idee.
Maar ik ben ook heel erg skeptisch dat Audyssey/ARC een galmbak kunnen omzetten tot een ruimte met perfect geluid. Maar als het tegendeel bewezen wordt, ga ik serieus overwegen om de SR6004 & PM15S2 in te ruilen voor een Integra 70.x of zo.
Ik zie ook heus wel in dat Audyssey een hele verbetering kan maken, zeker een PRO versie; maar geloof niet dat het per definitie 'De heilige graal' is.
Maar Wim 700 Euro voor bd-speler kan ik evt. Nog begrijpen; maar voor kabels....
@CZ79: anti-mode werkt maar tot 250 Hz. Ik heb niet echt een bas probleem op de luisterplek.
Maar momenteel ben ik al een blij mens vanwege vloerkleed en ga nog kijken wat ik meer kan doen aan eventueel diffusie/reflectie danwel demping.