Set van MarkDoif

Gestart door MarkDoif, april 08, 2010, 21:51:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Gefeliciteerd  pompom pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Prachtige nieuws! Gefeliciteerd pompom
(En eigenlijk de allermooiste upgrade  :wink:)

MarkDoif

Inderdaad zeker een mooie upgrade :D. Wel gelijk afleren aan de knopjes van de hifi te komen enzo... HB
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

Marantz 81

of de tweeters indrukken ,van ow wat is dat  :lol: violent1

MarkDoif

Zitten net nieuwe tweeters in, dus laten we dat maar even niet doen... hehe. Tweeters zitten gelukkig hoog, komt een koter niet zomaar bij...
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

JohnWx

Citaat van: MarkDoif op juni 07, 2010, 17:40:04
Zitten net nieuwe tweeters in, dus laten we dat maar even niet doen... hehe. Tweeters zitten gelukkig hoog, komt een koter niet zomaar bij...

je moet ze laag houden net als met hondjes

Alvast veel plezier en je gaat alles beter relativeren met kroost
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: MarkDoif op juni 07, 2010, 17:40:04
Zitten net nieuwe tweeters in, dus laten we dat maar even niet doen... hehe. Tweeters zitten gelukkig hoog, komt een koter niet zomaar bij...

Ten eerste gefeliciteerd idd de mooiste up-grade :wink:

Wat betreft de 'veilig hoog zittende tweeters' ze hebben er zo een stoeltje oid bij staan hoor...niet het eerste jaar maar ze worden als ze een maal lopen erg vindingrijk... :-o
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Tijd voor een hekwerk voor de drivers, heb ik ook en ik heb geen eens kinderen...  :evil:

Mexicaanse Hond

Jij vindt het gewoon leuk om aan het hekwerk te hangen.  :-P

Shepherd Moon

dikke proficiat man  :lol:
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

jrm

Gefeliciteerd met de nieuwe fase in je leven! :mrgreen:

MarkDoif

#101
Zo, inmiddels een jaar of 5 geleden dat ik hier op het forum echt actief ben geweest maar daar ben ik weer. Door het krijgen van 2 kinderen in de afgelopen 4,5 jaar en alle ellende (helaas) die daar bij kwam kijken even geen tijd meer gehad voor mn hifi hobby. Alles wat ik aan apparatuur had is gebleven maar van muziek luisteren kwam het niet meer. Inmiddels heb ik het weer opgepakt en luister ik naast thuis ook regelmatig weer bij mn pa in zn luisterruimte, saampjes naar muziek.

Inmiddels heb ik wel alweer 2 upgrades voor de kiezen  notworthy. Vorig jaar mijn B&W Preference 5 speakers ingeruild voor B&W Preference 6 speakers en afgelopen weekend heeft mijn SA15S1 speler ruimte gemaakt voor een SA11S1 (woow wat een verschil...). En niet te vergeten heeft mijn DV4001 vorig jaar plaats gemaakt voor een UD5007. Heden daags bestaat mijn set uit het volgende:

- Marantz PM15S1 versterker
- Marantz SA11S1 SA/CD-Speler (MIT 330 Shotgun interlink)
- Marantz UD5007 Blu-Ray speler (MIT 330 HE interlink)
- B&W Preference 6 speakers (MIT AVT-1 speaker kabel)

Ik moest het toch even delen met jullie nu ik weer actief ben met de hobby :).

P.S: de SA15S1 is nog te koop.
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

xander32

Welcome back :yes:.

Wat doet de SA11 beter/anders dan de15?

MarkDoif

#103
Citaat van: xander32 op mei 15, 2015, 23:29:32
Welcome back :yes:.

Wat doet de SA11 beter/anders dan de15?

Thanx  :-D

De SA11S1 geeft meer 3D/diepte, iets meer controle en de details staan meer op zichtzelf en hebben meer body/authenticiteit. Heel mooi en viel me vrijwel direct al op toen ik de speler thuis had aangesloten. :-)

Wel heel grappig dat ik vrijwel hetzelfde hoorde/concludeerde toen ik upgradde van een SA7001 KI naar een SA15S1
PM15S1 / SA11S1 / UD5007 / B&W Preference 6 / MIT Bekabeling

xander32

Herkenbaar hoor :yes:.
In het verleden tijdens een M&G al eens vier Marantz SA spelers met elkaar vergeleken. De uitkomst was (heel kort door de bocht); hoe duurder hoe beter.

Het verslag moet hier nog ergens op het forum ronddwalen.


Citaat van: MarkDoif op mei 15, 2015, 23:33:03
Thanx  :-D

De SA11S1 geeft meer 3D/diepte, iets meer controle en de details staan meer op zichtzelf en hebben meer body/authenticiteit. Heel mooi en viel me vrijwel direct al op toen ik de speler thuis had aangesloten. :-)

Wel heel grappig dat ik vrijwel hetzelfde hoorde/concludeerde toen ik upgradde van een SA7001 KI naar een SA15S1