SA-1 vs SA-7s1

Gestart door bonbon, maart 27, 2010, 23:01:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

viceadmiraal61

heel goed dat is de naam ..dank je wel jwx

JohnWx

#61
Citaat van: viceadmiraal61 op april 04, 2010, 23:23:14
heel goed dat is de naam ..dank je wel jwx

Geen dank Fritz

Ben er wel is geweest bij die zakjapanners maar dat ging over pc's voor de europeesche markt en dat is weer het omgekeerde van audio zoveel voor zo min mogelijk

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Fritz,

Ik wil toch nog even reageren op een aantal zaken die je schrijft.

Citaat van: viceadmiraal61 op april 04, 2010, 22:47:31
Daar is toch niets mis mee..waar komt dat gemore nu van daan? op dit forum..wel de importeur hifine durfde de
vergelijkig met de twee top spelers accuphase en marantz ook al niet aan ..

Heb je de accuphase importeur dit gevraagd of horen zeggen of wil hij je geen accuphase toestellen uitlenen? Het eerste kan ik me namelijk niet voorstellen.

Citaat van: viceadmiraal61 op april 04, 2010, 23:06:08
..en wat lo doet mag hij uiteraard doen ik ben niet zijn baas..

Daar ben ik blij om. Ik kreeg even de indruk dat er een beeld van mij wordt geschapen waarin ik onbezonnen geld uit geef aan audio componenten die de prijs tav de kwaliteit niet waard zijn, en dat ik daar in tegen gehouden moet worden. Hoe ik/wij muziek beleven en hoeveel geld ik/wij daar aan uitgeven gaat in principe niemand wat aan. Net zo min als het mij wat aan gaat hoeveel jij uitgeeft aan jou set en de bijkomende kosten tav een apparte luisterruimte en de optimalisatie daarvan. Ik wil in dit soort topics geen etiket opgeplakt krijgen. Het is mijn hobby en bij jou is het een onderdeel van je werk en tevens je hobby. Iets anders is dat ik de DP700 voor een bijzonder aantrekkelijke (verantwoorde) prijs 2e hands heb gekocht.

Zoals ik in het begin al een keer opmerkte begrijp ik van je motivatie om er persé een battle en een prijs/prestatie kaartje aan te hangen eigenlijk niet zoveel. Het gaat om ieders muzikale beleving op zijn of haar set en de voldoening die daar uit komt. Niets meer en niets minder.

Ik wens je veel plezier bij het vergelijk tussen de diverse spelers, want daar draait het in mijn ogen om.

groet,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bonbon


jeetje .  :gaap:... zonde.......... :no:

PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

JohnWx

#64
Ik heb alleen mijn kijk gegeven en dan vooral op de manier van communicatie

niks meer niks minder

het beroerde is alleen dat ik Fritz sympatiek vind eerlijk hoe hij iets vind en ook nog wel bewonder om zijn opnames en zijn passie

John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

ll0ll

Volgens mij moeten we even knuffelen met z'n allen   :mrgreen:
Frits, kom d'r maar in!   pompom
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Mexicaanse Hond

#67
Als het geluid nu maar niet té warm wordt.  clown1

viceadmiraal61

weet je natuurlijk mag je doen wat je wil ..daar wil ik niet aankomen..demo..cratie..ik beheer niet andersmans
geld ..toch voor mijn zelf wil ik elke uitgave in audio testen in prijs prestatie vermogen ..soms blijkt dat een
veel goedkoper app beter presteert dan zijn duurdere broer..dat vind ik dan interesant en met een tweak
hier en daar kan je hoger in de boom........
dus h h heren voor alle duidelijkheid geef uit wat je wel of niet wil..maar nu komt het graag wel aan audio
he...getv..........toch weer die voorkeur...sorry.

lo

Helemaal mee eens Fritz. pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep




Fritz zijn natte droom......

Maurice

Citaat van: joep op april 06, 2010, 19:00:25


Fritz zijn natte droom......

Niet alleen van Fritz  :kwijl:
maar goed, enkel de cd-speler, voorversterker en 4x mono doe ik het ook wel hoor ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

viceadmiraal61

holly mozes waar staat dit allemaal????????????????wie heeft deze foto gemaakt?

JohnWx

net zo een midisetje  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mars

ahum,


nog een beetje gezellig hier :?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun