Einde van de CD nabij?

Gestart door mars, februari 16, 2010, 15:38:38

Vorige topic - Volgende topic

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op april 18, 2011, 19:22:50
Het is niet alleen wat anderen vinden, het zijn ook nog eens techneuten die die kastjes zelf kunnen ontwikkelen.
Ik zou dat soort informatie niet zomaar in de wind slaan, dat wat 'daar' wat te ver wordt doorgevoerd is 'hier' totaal onbelangrijk lijkt wel.
En dat is de theorie....  :-)
Those who can do, those who can't teach.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Verklaar je nader, de ironie ontgaat me namelijk....

Mexicaanse Hond

Ik heb het niet zo op al die 'studeerkamergeleerden' op het HT-forum. Als je echt wat kunt, dan ga je niet op een internetforum hifi-enthousiastelingen opvoeden/onderwijzen.

Marvin

Nou, dat scheelt een slok op een borrel.
Het is het Hifi forum.

Mexicaanse Hond

Zeker, maar het zijn would be deskundigen.
We raken trouwens steeds meer off topic.

Marvin

Als je liever onderwezen wordt door een stel freaks die enkel op onderbuik gevoelens handelen, dan begrijp ik je stelling. Ik ga er niet in mee, maar dat is natuurlijk mijn keus.

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op april 18, 2011, 23:09:34
Als je liever onderwezen wordt door een stel freaks die enkel op onderbuik gevoelens handelen, dan begrijp ik je stelling. Ik ga er niet in mee, maar dat is natuurlijk mijn keus.
Ik wil helemaal niet onderwezen worden door betweterige types of ze het vanuit hun onderbuik of vanuit hun hersenpan doen.
Het gaat namelijk vaak helemaal niet om het onderwerp zelf, maar er worden psychologische spelletjes gespeeld en men gaat elkaar verketteren. Dat is niet mijn idee van een discussie.

xander32

Het beduchte HT-forum- en Hifi-forumvirus begint hier de kop op steken, erg jammer  :yes:.

Sander.

JohnWx

ik ga afhaken byebye

zet Spotify weer lekker aan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ik zet lekker een CD op, want het einde van de CD is nog steeds niet nabij.

joep

Ik Ben Zo Blij (dat Mijn Neus Van Voren Zit En Niet Opzij).

Mexicaanse Hond

Weet je wel wat ik zou willen zijn? Een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn.

vielzweck

Dit soort discussie verlopen altijd volgens het zelfde patroon. Een aantal berichten waar mensen er nog iets van proberen te maken en het eindigt met het ventileren een visie die niet over de eigen stoeprand kan kijken omdat anders het opgebouwde zelfbeeld aan gort gaat.

Voorstel voor een discussie voor het café de dikke elco:

"Stamt de mens van de aap af?"

Dan kunnen diegene die deze these bestuderen zich meten met diegene die menen dat vinden dat ze beter argumenten hebben omdat ze (denken dat ze) een aap zijn.
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op april 18, 2011, 23:13:00
Ik wil helemaal niet onderwezen worden door betweterige types of ze het vanuit hun onderbuik of vanuit hun hersenpan doen.
Het gaat namelijk vaak helemaal niet om het onderwerp zelf, maar er worden psychologische spelletjes gespeeld en men gaat elkaar verketteren. Dat is niet mijn idee van een discussie.

Dan heb je het dus niet gelezen wat ik had gelinkt, jammer het gaat niet wie of wat er gelijk heeft maar je kan soms door dingen te lezen op andere/nieuwere gedachten komen omdat iemand iets aandraagt en het uitlegt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

still life

Citaat van: jwx op april 19, 2011, 10:43:09
Dan heb je het dus niet gelezen wat ik had gelinkt, jammer het gaat niet wie of wat er gelijk heeft maar je kan soms door dingen te lezen op andere/nieuwere gedachten komen omdat iemand iets aandraagt en het uitlegt

stupid

in de link kun je bvb lezen dat de verschillen niet direct a/h medium toe te wijzen zijn,
maar (soms) aan verschillende productie/mastering voor wat betreft het stereo signaal

daarbij is de 5.1 mix nog van een andere orde:
dit was dan ook het beoogde format bij de bedenking van SACD, waarbij er ook nood was aan grotere capaciteit vs cd..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300