Citaat van: renes59 op november 16, 2010, 23:46:43
Ik koop ook nog CD's en LP's, het liefst in de winkel. Als ik koop maakt het mij niet zoveel uit, CD of LP. We hebben in Groningen gelukkig nog keus. Kom je in Emmen heb je een probleem.
Streamen?, zou niet weten hoe dat gaat. Als de CD verdwijnt heb ik een probleem.
Huur wel bij Muziekweb ( bibliotheek) in Rotterdam, maak dan een kopie, vind ik het echt mooi koop ik het.
Dat moet je mij even uitleggen hoe je dat precies doet .
Uit je verhaal maak ik op dat je in Groningen woont en je cd's huurt bij de bibliotheek in Rotterdam
Je zal vast en zeker bedoelen dat je leent via DIGILEEN , dit is de online verhuur van de Bibliotheek ?
Alleen heeft dat weer als nadeel dat lenen via Digileen beperkt is qua aanbod .
Het overgrote deel van het assortiment is nog steeds niet te leen via Digileen .
Ik huur namelijk wel rechtstreeks bij de Bibliotheek als ik dat wil , ik woon in de buurd ervan .
Ik ben al lid vanaf mijn 16e jaar , ben nu 44 jaar .
Je moest eens weten wat een enorme aantallen platen en cd's ik er al geleend hebt in al die jaren .
Toen ik lid werd in 1982 werd namelijk ook de cd speler net uitgevonden door Philips , zodoende stonden er toen enkel platen .
Het digitale verhuur aanbod neemt trouwens in sneltrein vaart toe
De Bibliotheek moet namelijk eerst om toestemming vragen aan de desbetreffende cd/platen maatschappijen , krijgen ze geen toestemming dan mogen ze geen cd's/platen digitaal verhuren van die cd maatschappij
Groeten EDWIN B