prijs verhouding pm15s1 en pm8003 nu wel erg klein.

Gestart door Sander, januari 16, 2010, 14:14:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond


JohnWx

koper ijzer aluminium pisbakstaal ?


We gaan toch over op hout  hello pompom hello pompom frusty
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

HAL9000

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 16, 2010, 16:08:47
Minder dan 50 %, maar evengoed veel goedkoper.  :-)

ietjes idd  :-P   Ik kan er ook niks aan doen. Zit al heel de dag te solderen hier   :-D
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Mexicaanse Hond

Citaat van: HAL9000 op januari 16, 2010, 19:35:18
ietjes idd  :-P   Ik kan er ook niks aan doen. Zit al heel de dag te solderen hier   :-D
Die soldeertin en S39 tast de herenen aan, zeker?  :wink:

Martin

Citaat van: HAL9000 op januari 16, 2010, 15:54:10
En dan niet te vergeten deze:
http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=288706

Is nu meer dan 50% goedkoper.

Wil je een Pm8003 of de Pm15s1. Neem dan de 15S1 die is absoluut meer voor je geld.



Hoi.
Ik ben al voor deze versterker wezen kijken en dit is de laatste plankmodel. Er zitten wel op de bovenkant wat lichte krasjes en de versterker staat er een heel wat aantal maandjes op zo'n plank stof te happen.

Dus tja, wat doe je dan?
de PM15S2 staat ook al voor 1499,- te koop was ook eerst 1799,-


Groet Martin
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Mexicaanse Hond

Citaat van: Martin op januari 16, 2010, 20:00:04
Hoi.
Ik ben al voor deze versterker wezen kijken en dit is de laatste plankmodel. Er zitten wel op de bovenkant wat lichte krasjes en de versterker staat er een heel wat aantal maandjes op zo'n plank stof te happen.

Dus tja, wat doe je dan?


Nog wat afdingen, zou ik zeggen.

gerard

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 16, 2010, 19:40:22
Die soldeertin en S39 tast de herenen aan, zeker?  :wink:

Ook regelmatig aan 't solderen zeker  :-P
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes


MadVillain

Ik zou zeggen de oer pm15 wat nu op ebay te koop staat. Doe het in 1 keer goed en nooit meer een ander!
Dan hoef je alleen maar te upgraden met je bronnen en speakers...En misschien een goedkope energieleverancier met de 1e aantal watts in klasse a :roll: :roll:

Als ik het geld had liggen dan was ik direct die versterker in Duitsland gaan halen.

HAL9000

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 16, 2010, 19:40:22
Die soldeertin en S39 tast de herenen aan, zeker?  :wink:

eerder de continue concentratie  :wink:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

TurboMarco

#26
Citaat van: jwx op januari 16, 2010, 16:10:02
koper ijzer aluminium pisbakstaal ?


We gaan toch over op hout  hello pompom hello pompom frusty
nope.

ik ga voor aluminium  :-D ,het is licht,sterk,en een goede geleider......hoewel koper beter geleid  :roll:

clown1

Ik vind trouwens de PM-15s1 mooier om te zien  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

reference serie zal wel binnenkort vernieuwd gaan worden ,als je ziet hoe laag die verkoop prijzen zijn

of ze verkopen niks dat kan het ook nog zijn , range serie is vrij recentelijk

verschil is wel echt heel weinig zeg  :roll: zou ook gelijk voor die PM15S1 gaan  pompom


is niet goed voor je he sander naar zulke goeie installatie,s luisteren  :wink:  maar heeft ook zijn keerzijde de wat mindere opname,s zijn gelijk al niet om aan te horen  :no:

Sander

Citaat van: Marantz 81 op januari 17, 2010, 11:47:03
is niet goed voor je he sander naar zulke goeie installatie,s luisteren  :wink:  maar heeft ook zijn keerzijde de wat mindere opname,s zijn gelijk al niet om aan te horen  :no:

Das een risico welke ik wel nemen wil :)
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

RonaldW

Tja, van koper weet ik niets anders dan dit de DE geleider is voor stroom, aluminium daarin tegen HET materiaal om warmte af te voeren, daarom is een motorblok van je auto en het tandwielhuis van een stuk elektrisch gereedschap hiervan, terwijl het stroomgeleidende gedeelte van elektrisch gereedschap toch echt van koper moet zijn wil je wat goeds hebben.
Bij lasapparatuur bouwen ze die goedkope dingetjes met aluminium of gedeeltelijk aluminium spoel en de "echte"
las trafo's toch echt met vette koperen spoelen, oftewel met welk doel word dit gemonteerd ?
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2