tijd voor een kleine update, nu ik ziek ben en wat tijd heb. Blijkbaar exact twee jaar verder sinds m'n laatste foto's (grappig) en zoals jullie zien is er aardig wat bijgekomen, helaas niet alles even duidelijk op foto (zie eerste pagina voor de update):
- Lacie Lacinema 2TB (rechts van de TV), voor de films en series, en ook een tijdlang gebruikt voor muziek. Dat ik constant de TV moest aandoen om te te scrollen, begon na een tijd echter wel te irriteren.
- Rega Dac (kwijl), m'n nieuwe trots
- Platenspeler Technics SL-D202, lag al jaren bij m'n moeder stof te happen maar vond geen plaats om 'm bij m'n set te zetten. Uiteindelijk extra meubel gekocht omdat ik sowieso plaatstekort had
- Pro-Ject Phono Box (naast de Lacie), van mijn pa gekregen toen hij wist dat ik de platenspeler geïnstalleerd had. Deze lag ook stof te happen, nadat hij zijn (prachtige) platenspeler verkocht had
- LogiTech Sqeezebox Touch, met een 32GB SD Card in waarbij ik een soort van "best of" heb gemaakt van alle muziek die ik beluister.
- en ook een laptop, waar sinds kort mijn flac's opstaan en ik deze stream met de Squeezebox. Muziek via de Lacie speel ik dan ook nog amper af
- Besta meubel :p
Overigens, nog niet geprobeerd om de set samen te voegen voor een 7.1... staat idd op de planning om eens te testen though, maar bleef het maar uitstellen. Ik was namelijk nog niet volledig tevreden over het geluid, daarom ook de Rega DAC gehaald. Hierop is eigenlijk alles aangesloten en dan analoog de DAC naar m'n versterker. Verder heb ik ook m'n speakers wat meer ingedraaid, wat tot weer een lichte verbetering zorgde. Nu ben ik eigenlijk wel stukken tevredener. Er "ontbrak" wat (of mss lag het gewoon aan mij, dat kan ook), dat euvel lijkt nu te zijn opgelost.