Hi Rene,
In het kort, je hebt het echt prima voor mekaar.
Een vv en ev buizen en een prima Marantz CD speler
Bij de speakers kunnen we duidelijk zijn, onze voorkeur gaat uit naar de B&W.
Ach Rene en ik kennen mekaar al wat langer. Ik weet zeker dat mijn speaker snoer beter klinkt dan de van hem.
Maar alle gekheid op een stokje af en toe even de ogen dicht genieten van de muziek.
Verbaasd op kijken, "want ik dacht toch echt dat ik die zangeres voor me hoorde te zingen. "
De stereo spreiding is werkelijk echt goed. Het plaatje wordt m.i. op een hele mooie wijze neergezet.
links de drum, rechts gitaar en in het midden de zanger of zangeres.
Yep, Rene zei het al. "ik had niet anders van je verwacht " . We hebben weer een wereldreis gemaakt.
Afrika met Ry Cooder
Japan met de bekende Todo Drums
China met de "War drums" en het liedje "the fight between the bull and the tiger
Celtisch Renaisaance. Je hoort het aan de muziek. Het plezier spat er vanaf en wordt bevestigd in de bijlage.
Een stukje Madonna. Die viel niet in de smaak bij Rene.
Nog een stukje hedendaagse Chinese Muziek.
Dan een stuk muziek van Oliver Santi. Het betere jatwerk. Chinese en Tibetaanse muziek waar hij
een westers tintje aan gegeven heeft.
Tussendoor een pee en rookpauze en een lekkere lunch en daarna weer een rokertje en een biertje.
Maar toen was het al weer vier uur, wat gaat de tijd toch weer snel, rap in de auto en op naar Ede.
Rene, het was weer erg gezellig. Bedankt voor je gastvrijheid en tot de volgende keer maar weer
Groet Hans aka Whisper.