Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: renes59 op maart 09, 2011, 18:12:54
Ja, heb ik, hecht er echter niet zoveel waarde aan. Als ik een afgeschermde kabel wil koop ik wel een stuk VMVK kabel met bijbehorend stekkermateriaal bij de Fixit.

Jeetje jij doet aan downgraden  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Pjotr27

CiteerPjotr27 postte dat er inmiddels een review op 6moons over staat. Ik denk niet dat het zijn bedoeling was oude koeien uit de sloot te halen.
Mijn conclusie blijft dat je eerst moet weten of het zin heeft in je set-up. Dat haal ik tenminste uit het artikel.
Ik zou er ook geen 1000 euro aan besteden.

Het was zeker niet mijn bedoeling oude koeien uit de sloot te halen, ik vond het opmerkelijk dat een site als 6moons het stekkerblok wilde review`en. En of het zin heeft in je set? Ja absoluut alleen het moet wel in proporties zijn. Een complete set van een paar duizend euro heeft er vast wel baat bij maar dan kan je beter die 1000 euro gebruiken om je apparatuur op te waarderen. Kabels / stekkerblokken / en andere accesoirres zijn er om je set net even te kunnen fine tunen en het laatste beetje eruit te halen. En er zijn grenzen ik koop ook geen kabels van duizenden euro`s die 5 % beter klinken... :wink:

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marantz 81 op maart 09, 2011, 17:28:13
de draak steken zoals over Gouden oortjes moet toch kunnen  :-D  ik vindt het persoonlijk ook wel een beetje je eigen wegzetten als de Elite en de nuchtere mensen gaan daar dan lekker de boel mee in de maling nemen  clown1
Oh ja, een beetje ouwehoeren moet zeker kunnen. Maar op een gegeven moment is het niet leuk meer. Zeker niet voor mensen die graag van gedachten willen wisselen over zaken die zij wel serieus nemen.
En Frits was denk ik nooit over die gouden oortjes begonnen als er niet zoveel gezeikt zou zijn. Het valt me ook op dat zijn laatste post alweer van een tijdje geleden is. Dat zal zijn reden wel hebben.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

#393
Als je het niet met Fritz eens bent is het bij de mensen die het wel met hem eens zijn al gauw zeiken. Daar valt mee te leven. :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op maart 09, 2011, 19:40:41
Als je het niet met Fritz eens bent is het bij de mensen die het wel met hem eens zijn al gauw zeiken.
Waar het om gaat is dat je mensen die serieus van gedachten willen wisselen over een goede geluidsweergave de ruimte geeft en er niet steeds met je grote tetter tussenkomt, terwijl je niets anders te melden hebt dan dat je het niets vindt, het niet hoort en dat het onzin is.
En dit is het laatste wat ik erover zeg, want het is tegen dovemansoren gezegd. (pun intended)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Pjotr27

Citaat van: f.luisteraar op maart 09, 2011, 19:44:22
Waar het om gaat is dat je mensen die serieus van gedachten willen wisselen over een goede geluidsweergave de ruimte geeft en er niet steeds met je grote tetter tussenkomt, terwijl je niets anders te melden hebt dan dat je het niets vindt, het niet hoort en dat het onzin is.
En dit is het laatste wat ik erover zeg, want het is tegen dovemansoren gezegd. (pun intended)

AMEN, (ps mooie luidsprekers  heb je...)

renes59

#396
Citaat van: f.luisteraar op maart 09, 2011, 19:44:22
Waar het om gaat is dat je mensen die serieus van gedachten willen wisselen over een goede geluidsweergave de ruimte geeft en er niet steeds met je grote tetter tussenkomt, terwijl je niets anders te melden hebt dan dat je het niets vindt, het niet hoort en dat het onzin is.
En dit is het laatste wat ik erover zeg, want het is tegen dovemansoren gezegd. (pun intended)
Ik heb het idee dat de sfeer wat grimmiger wordt.

Ik dacht dat er een inhoudelijke discussie zou volgen op de post van Pjotr27, dat was de bedoeling van een forum had ik laatst van WimPeu begrepen. Dat gaat niet helemaal goed. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Barrett


renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Barrett

Was maar een grapje......ff de boel stangen

renes59

#400
 :-D ssst... de zenuwen liggen bloot.
Weer On Topic.  Ik heb mijn blokken bekeken, het zijn een Aldi - en een Ikea blok, doen het prima.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

Citaat van: f.luisteraar op maart 09, 2011, 19:35:15
Oh ja, een beetje ouwehoeren moet zeker kunnen. Maar op een gegeven moment is het niet leuk meer. Zeker niet voor mensen die graag van gedachten willen wisselen over zaken die zij wel serieus nemen.
En Frits was denk ik nooit over die gouden oortjes begonnen als er niet zoveel gezeikt zou zijn. Het valt me ook op dat zijn laatste post alweer van een tijdje geleden is. Dat zal zijn reden wel hebben.

ach ja dat blijf je altijd houden zoveel mensen zoveel wensen en meningen , soms kun je beter ook dingen negeren of er niet op in gaan als het je niet zint  :wink:

waarom frits hier niet meer komt is mij niet duidelijk  :no: en dat moet ook ieder maar voor zichzelf bepalen als het hem ergens niet bevalt zijn zin niet krijgt of op een andere golflengte zit om ergens niet meer aanwezig te zijn


JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 09, 2011, 23:18:48
ach ja dat blijf je altijd houden zoveel mensen zoveel wensen en meningen , soms kun je beter ook dingen negeren of er niet op in gaan als het je niet zint  :wink:

waarom frits hier niet meer komt is mij niet duidelijk  :no: en dat moet ook ieder maar voor zichzelf bepalen als het hem ergens niet bevalt zijn zin niet krijgt of op een andere golflengte zit om ergens niet meer aanwezig te zijn

Meerdere komen hier niet meer door vreemde reakties van sommige waaronder Fritz die heeft het daarom voor gezien gehouden hier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

TurboMarco

Haaahahaahh ik lig in een deuk !  :schater: ,kom laten we vooral verder speculeren over zaken die nergens over gaan  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)