Beetje jammer dit allemaal. Je kan van Fritz zeggen wat je wil maar hij heeft wel meerdere van ons zeer prettig en gastvrij ontvangen bij hem thuis om te luisteren naar zijn installatie. Iets dat niet velen hem nadoen (ook ikzelf niet). Alleen daarom is het al jammer als hij hier niet meer komt.
Maar ik kan het wel begrijpen en daarom wil ik even de knuppel in het hoenderhok gooien. Waar dit forum enige tijd geleden vooral uitblonk in het arrangeren van dergelijke meet-and-greets (bezoekjes Frits, bezoek Speakerland, bezoek Marantz Nederland) verwordt het de laatste tijd een beetje tot een neuzelforum met oeverloze discussies over kabels, stekkerblokken, al dan niet realistische 2e handsprijzen etc. Die discussies zijn allemaal zo 2010 en volstrekt inwisselbaar met fora als hifi-forum. Ik merk in ieder geval dat ik steeds minder op dit forum kijk.
Waar de meerwaarde volgens mij zit is het delen van info als je een probleem hebt met Marantz-apparatuur (bv met instellen HT-receiver), vraag-aanbod sectie van/voor liefhebbers, nieuwe modellen aankondigen en eventueel feedback over wat we missen in de huidige Marantz-apparatuur en/of line-up.
Scanspeakman