Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op maart 09, 2011, 16:41:03
Is ook je laatste stap denk ik. Eerst goede set dan dure netkabels en als klap op de vuurpijl dit blokje. Om er nou gewone standaard netsnoeren in te peuteren lijkt ook zo 'non-audiofiel'  :-D
Dat laatste is wel wat de recensent zegt. Juist bij netsnoeren die tot en met de stekker zijn afgeschermd heeft het zin. Bij die heel goed afgeschermde snoeren voegt het niets toe.
Ik snap die grijns niet zo goed. Waarvoor is dat?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Wat was er dan leuk? Het ontging me blijkbaar.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Dan hoef ik het ook niet uit te leggen... Laat maar.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

#379
Citaat van: f.luisteraar op maart 09, 2011, 15:48:42
Wat je doet is eerst een steek uitdelen naar Fritz en dan de vermoorde onschuld spelen als Lo je vraagt of het je bezig houdt.
Heeft volgens mij niets te maken met de beantwoording van de vraag, want kdt kan niets met zo'n antwoord en zal zich afvragen waar je het over hebt.
@ (f)luisteraar: Leg die steek even uit als je wilt.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet naar de datum heb gekeken, dacht dat het een recente posting was. Alle commotie voor niets, we kunnen rustig gaan eten. :-D
Sluit me bij Wimpeu aan: Vind €1000,- voor een stekker doos ook geen bedrag dat je even neer legt als je een modale set hebt staan. Als mensen er gelukkig mee worden hebben ze mijn zegen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

De verkoopprijs ligt voor niet forummers rond de 1000euro meen ik, de verkoopprijs aan marantzforum leden lag (destijds) een beduidend stuk lager.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op maart 09, 2011, 16:47:59
@ (f)luisteraar: Leg die steek even uit als je wilt.
Dat weet je zelf donders goed, denk ik.
Iedereen die het hele topic heeft gelezen zal het begrijpen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 24, 2010, 20:18:31
mag ik nu een verzoek plaatsen  STOP MET HET SCHRIJVEN OVER HET STEKKER BLOK ER
IS NU GENOEG RECLAME GEMAAKT>>EINDE DISCUSSIE>WE GAAN TERUG NAAR HET GAMMABLOK
Zullen we dat maar doen dan.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

#383
Ik vraag me af wie het artikel gelezen heeft. Ik dacht dat er een inhoudelijke discussie zou volgen op de post van Pjotr27, dat was de bedoeling van een forum had ik laatst van WimPeu begrepen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Doen we dat.
Ik geloof er niet in, dit ook n.a.v. een bezoek aan Whisper, al heeft die een ander blok. Hij hoort verschil ik niet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

#385
Heb je het artikel gelezen?
Gewoon zeggen ik hoor het verschil niet is prima, maar daar valt weinig over te discussieren.
WimPeu maakte een grap over het niet 'audiofiel' bezig zijn als je er 'gewone' netsnoeren in doet, maar in de review wordt geschreven dat het dan juist effect heeft en niet als je er peperdure geheel afgeschermde netsnoeren in doet.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

#386
Citaat van: f.luisteraar op maart 09, 2011, 16:57:10
Ik vraag me af wie het artikel gelezen heeft. Ik dacht dat er een inhoudelijke discussie zou volgen op de post van Pjotr27, dat was de bedoeling van een forum had ik laatst van WimPeu begrepen.


Dat is idd de bedoeling, ook in dit board wat speciaal is aangemaakt voor dit soort zaken. Persoonlijk vind ik het ook jammer dat posts hierover vaak verzanden in discussies die geen bijdrage, mijnsinsziens, meer hebben tot de oorspronkelijke bedoeling.

groet,

lo

(aangepast met de post waar ik reactie op geef)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

discussie is naar mijn mening opzich niet erg , alleen zoals lo al ze gaat het vaak op gegeven moment nergens meer over krijg je zo,n welles nietes discussie en maken mensen persoonlijke opmerkingen die een ander tegen de borst stuiten en dan is het hek van de dam  :schater:

de draak steken zoals over Gouden oortjes moet toch kunnen  :-D  ik vindt het persoonlijk ook wel een beetje je eigen wegzetten als de Elite en de nuchtere mensen gaan daar dan lekker de boel mee in de maling nemen  clown1

renes59

#388
Citaat van: f.luisteraar op maart 09, 2011, 17:07:05
Heb je het artikel gelezen?
Gewoon zeggen ik hoor het verschil niet is prima, maar daar valt weinig over te discussieren.
WimPeu maakte een grap over het niet 'audiofiel' bezig zijn als je er 'gewone' netsnoeren in doet, maar in de review wordt geschreven dat het dan juist effect heeft en niet als je er peperdure geheel afgeschermde netsnoeren in doet.
Ja, heb ik, hecht er echter niet zoveel waarde aan. Als ik een afgeschermde kabel wil koop ik wel een stuk VMVK kabel met bijbehorend stekkermateriaal bij de Fixit.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: lo op maart 09, 2011, 16:26:05
kdt heeft het zo'n beetje een jaar geleden gevraagd...... tsja.

groet,

lo

KDT is nu ingespeeld  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject