Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

joep

Citaat van: renes59 op januari 17, 2010, 14:49:14
Ik proef een beetje dat jij ( jullie) vinden dat ik de sfeer verpest met wat kritische vragen. Waar tot nu toe geen antwoord op komt van diegene die het kunnen beantwoorden.
Om de sfeer niet verder te verpesten, wat ook mijn bedoeling ook niet is, zal ik mijn account schrappen.

Beetje overdreven, we hoeven en zullen het echt niet altijd met elkaar eens zijn hoor!
De sfeer hier maak je echt niet beter als je geen mening hebt. Zou een saaie zooi worden.
Jij hebt recht op jouw menig, zoals ieder ander op de zijne.

TurboMarco

Citaat van: joep op januari 17, 2010, 14:58:17
Beetje overdreven, we hoeven en zullen het echt niet altijd met elkaar eens zijn hoor!
De sfeer hier maak je echt niet beter als je geen mening hebt. Zou een saaie zooi worden.
Jij hebt recht op jouw menig, zoals ieder ander op de zijne.
stupid
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Citaat van: xander32 op januari 17, 2010, 14:57:09


Met een term als flauwekul geef je hetgeen je schrijft een bepaalde lading mee. Vaak is men zich daar niet eens van bewust.


Sander.

Ja sorry hoor, maar als je je daar niet van bewust bent, dan heb je wel een flinke hoeveelheid hout voor je kop.

gerard

Waarom klinkt één kabel anders dan een andere terwijl ze meettechnisch gelijk zijn?
Waarom klinkt het met houtenblokjes anders dan met kunstof blokjes?

Als er geen duidelijke/technische verklaring is maar je hoort toch verschillen dan is dat voor mij een teken dat er meer dingen invloed op het geluid kunnen hebben dan dat wij met de huidige wetenschappelijke kennis kunnen bevatten.
Fijn toch  :-) Gewoon er lekker van genieten en verder tweaken  :yes:

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

xander32

Citaat van: gerard op januari 17, 2010, 15:12:32
Waarom klinkt één kabel anders dan een andere terwijl ze meettechnisch gelijk zijn?
Waarom klinkt het met houtenblokjes anders dan met kunstof blokjes?

Als er geen duidelijke/technische verklaring is maar je hoort toch verschillen dan is dat voor mij een teken dat er meer dingen invloed op het geluid kunnen hebben dan dat wij met de huidige wetenschappelijke kennis kunnen bevatten.
Fijn toch  :-) Gewoon er lekker van genieten en verder tweaken  :yes:


Ik heb de afgelopen 2 maanden bijna € 600,- uitgegeven aan dingen die invloed op het geluid kunnen hebben en waarvan wij met de huidige wetenschappelijke kennis deze niet kunnen bevatten welke ik echt niet meer zou willen missen, de set voor mij naar een hoger plan hebben getild :-P.


Sander.

Marvin

en daar had je als Marantzforum-lid zijnde dus ook een blokkendoos voor kunnen kopen....  :-D

bramdg

Citaat van: gerard op januari 17, 2010, 15:12:32
Fijn toch  :-) Gewoon er lekker van genieten en verder tweaken  :yes:

:yes:  :yes:  :yes: Halleluja  :-D


Listen and you'll see   :wink: (ooit een slogan van b&w)
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marvin

Citaat van: bramdg op januari 17, 2010, 15:23:32
Listen and you'll see   :wink: (ooit een slogan van b&w)

en wij van wc-eend adviseren wc-eend, dat was er één van wc-eend....  :-)

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op januari 17, 2010, 15:25:05
en wij van wc-eend adviseren wc-eend, dat was er één van wc-eend....  :-)
Maar het klonk evengoed als drek.  :wink:

Marvin

het zijn leuke uitspraken van zo'n bedrijf, ik heb er nog één.

Bose, better trough research....  :schater:

xander32

Citaat van: marvin op januari 17, 2010, 15:22:23
en daar had je als Marantzforum-lid zijnde dus ook een blokkendoos voor kunnen kopen....  :-D
Uhmmmmmm :roll: ... dat kan als nog hoor :yes:.


Maar zal `t eerst eens overleggen met m`n vriendin :angel:.


Sander.

Maurice

Laatste oproep, anders gaan we gewoon postings schrappen: gaarne over de blokkendoos van STS te praten, of een ander topic openen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Pjotr27

Morgen ga ik mijn stekkerdoos ophalen bij Fritz....
Ik gebruik nu een Pel stekkerblok (ook hout) maar die heeft geen afscherming.
Ben benieuwd,....

WimPeu

Wij ook. We horen graag je bevindingen!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Pjotr27

Citaat van: WimPeu op januari 17, 2010, 18:49:29
Wij ook. We horen graag je bevindingen!!

Zal wel een verslagje schrijven...
Ben benieuwd....