Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Marvin

in de wetenschap geen reactie te krijgen, weg van de minste weerstand geloof ik, ben ik toch ook wel benieuwd naar wat er allemaal ingekieperd is om dit blok zijn muzikale eigenschappen te verlenen..

zijn er foto's beschikbaar van het inwendige?

WimPeu

Tjonge jonge wat een ophef over een stekkerblok. Laten we nou gewoon ieder in zijn/haar waarde laten. Als het voor iemand ook maar een heel klein beetje werkt (al zou het alleen maar het placebo-effect ervan zijn) dan is zowel de produktie als de promotie ervan wat mij betreft gerechtvaardigd.

Wil nou ook wel eens luisteren alleen dan kan ik er een oordeel over vellen. En geloof me ik heb het niet zo op tweaks.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op januari 15, 2010, 12:34:39
Tjonge jonge wat een ophef over een stekkerblok. Laten we nou gewoon ieder in zijn/haar waarde laten. Als het voor iemand ook maar een heel klein beetje werkt (al zou het alleen maar het placebo-effect ervan zijn) dan is zowel de produktie als de promotie ervan wat mij betreft gerechtvaardigd.

Wil nou ook wel eens luisteren alleen dan kan ik er een oordeel over vellen. En geloof me ik heb het niet zo op tweaks.

MARVIN MARCO WIM MEX.HOND en iedereen probeer als je kan is een keer te gaan luisteren en oordeel dan.


En niet alles hoeft verklaarbaar te zijn
Ik de ongelovige en de anti tweak tuning modificatie MAN heb dit zelf ervaren.
Het is niet zo dat ook blokjes neem


hier mijn beleving bij Fritz:


http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,4395.0.html
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

ik heb het gelezen.
mooi en degelijk verslag van wat je beleefd heb.   :-)

wat je allemaal los kan maken met een reactie op een Bugatti, een zware cdspeler en een ander forum..
oplichters wil met alle liefde terug nemen hoor, als dat tegen het borst stuit...   :angel:  :-)

HiFi gek

Dat stekkerblok heeft nogal wat ophef veroorzaakt .


Groeten  EDWIN  B

Marvin

wat dat betreft kan het geen kwaad, dat gedoe eromheen.
dat is gewoon goed voor de naamsbekendheid van een product.
heb nog niet gegoogled, maar de kans is groot dat je met "sts"  hier terecht komt en een discussie over een stekkerblok mee krijgt.
en dat gun ik iedereen die hier zijn medewerking aan verleend.....
bekendheid én succes...

het één sluit het ander niet uit.....  :-)

WimPeu

Citaat van: jwx op januari 15, 2010, 14:21:54
MARVIN MARCO WIM MEX.HOND en iedereen probeer als je kan is een keer te gaan luisteren en oordeel dan.


ik kan me niet herinneren dat ik een oordeel heb gegeven John.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op januari 15, 2010, 16:11:59
ik kan me niet herinneren dat ik een oordeel heb gegeven John.
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb me alleen maar veeeels te druk gemaakt om mensen die hun oordeel al klaar hadden zonder geluisterd te hebben.

scanspeakman

Mensen; het is bijna weekend dus laten we ons niet zo druk maken. De grote kindervriend Ome Willem zou zeggen: "Rakkers, geef elkaar een kusje". En nu allemaal weer lekker van onze eigen set genieten.

Amen

Scanspeakman

WimPeu

Citaat van: scanspeakman op januari 15, 2010, 17:01:24
Mensen; het is bijna weekend dus laten we ons niet zo druk maken. De grote kindervriend Ome Willem zou zeggen: "Rakkers, geef elkaar een kusje". En nu allemaal weer lekker van onze eigen set genieten.

Amen

Scanspeakman

stupid
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Jongens jongens jongens , dat ieder zijn eigen mening heeft is en blijft ok !
Hoe men het naar voren brengt is een ander verhaal !
Ik wordt op sommige punten moedeloos hoe we hier met elkaar omgaan als volwassenen !!!

Heb je idd een mening onderbouw hem zodat mensen snapen hoe en wat en blijf niet op elkaar rond rammen !!!

Ik hoop dat we nu over een stekkerblok van hout kunnen door praten zonder auto's HT forum en de beroemde mannen erbij te halen als een vergelijk !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HiFi gek

#146
Ik hoor net van Fritz dat mijn bestelde stekkerblok eind volgende week geleverd gaat worden .

Fritz komt dan naar mij toe en neemt dan mijn nieuwe stekkerblok mee .

Op mijn stekkerblok komt dan op de INC konnector (220v aansluiting) mijn Van Den Hul - The Mainstream netsnoer te zitten .
Fritz neemt dan volgens zijn zeggen een eigen Siltech netsnoer mee ( Siltech - Ruby Hill ) , die wij dan kunnen vergelijken met mijn V/D Hul netsnoer .

Ben benieuwd of daar verschil in hoorbaar is , in het stekkerblok zit natuurlijk geen electronica omdat het geen netfilter betreft .

Op mijn PS-Audio netfilter ( dus met electronica erin ) geven verschillende netsnoeren een duidelijk verschil in het klankmatige resultaat  .




Groeten  EDWIN  B

TurboMarco

#147
Citaat van: jwx op januari 15, 2010, 14:21:54
MARVIN MARCO WIM MEX.HOND en iedereen probeer als je kan is een keer te gaan luisteren en oordeel dan.


En niet alles hoeft verklaarbaar te zijn
Ik de ongelovige en de anti tweak tuning modificatie MAN heb dit zelf ervaren.
Het is niet zo dat ook blokjes neem


hier mijn beleving bij Fritz:


http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,4395.0.html
Euh John,
Ik heb nog niet geoordeeld  byebye ,ik heb slechts een vraag gesteld (die overigs nog niet beantwoord is).
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: WimPeu op januari 15, 2010, 16:11:59
ik kan me niet herinneren dat ik een oordeel heb gegeven John.

Nee klopt Wim maar er moet ook gelachen kunnen worden  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Marco op januari 15, 2010, 17:24:35
Euh John,
Ik heb nog niet geoordeeld  byebye ,ik heb slechts een vraag gesteld (die overigs nog niet beantwoord is).

Global moderator moet alles in goed banen leiden of lijden en af een toe een beschuldigend vingertje opsteken
nonono
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject