Hoi Leo
Het was zeker een hele gezzelige en muzikale middag
eerst hebben we zitten praten over de installatie,s en div andere dingen in het leven onder het genot van een bakje koffie
daarna zijn we muziek gaan luisteren
dire straits ,stone hedge, klassiek , judith nijland, phill collins, cd van dali ,roger waters en nog div andere cd,s en als laatste Blof
wat me als eerste opviel is het mooie neutrale karakter van de Dynaudio,s
de Controle en warme klank van de accuphase apparatuur ,met name toen Leo een beetje flink gas ging geven met stonhedge en klassiek , kwam de echte kwaliteit van zijn installatie naar voren wat een muziekale kwaliteit en het gaat nergens de fout in hoe druk de muziek ook is blijft helemaal neutraal en alle instrumenten toontjes defenitie lage midden tonen blijven duidelijk waarneembaar de diepgang was ook erg goed en krachtig ,die accuphase doet het op zijn slofjes
,was er best wel van onder de indruk zeg maar
persoonlijk vindt ik het de beste speakers die ik zelf gehoord heb vanwege dat alles zo natuurgetrouw wordt weergegeven en je het idee hebt dat er helemaal geen speakers staan
wat ook wel leuk was met roger waters amused to death ,die blaffende honden waar ze zitten en dat je dingen achter en naast je kon horen ( Q sound ) en de discussie of er nu hout of ijs werdt gehakt , wat ik hoorde is het hout
Tot de volgende keer bij mij thuis
Groeten Arjan