Twee drukke avonden gehad daarom nu pas mijn mini verslagje.
Dinsdag een bezoekje gebracht bij Leo.
Was weer een tijdje geleden en moest de laatste KM toch nog even mijn TOMTom aanzetten was ik was een beetje de weg kwijt.
Bij aankomt werd de deur open gemaakt door Leo met een brede lach , bij binnenkomst stond zijn SET al rustig te spelen met het kwalitatief bekende geluid want het was voor mij niet de eerste keer.
De bank was al gemarkeerd door een kussen die de luisterplaats aanduiden en was voor die dag mijn plek.
Ik had het al omschreven, het was voor mij niet de eerste keer maar toch ben ik elke keer weer onder de indruk wat deze SET presteert. Wouw wat een kracht levert deze SET.
Instrumenten spelen mooi los van elkaar en zijn mooi gedetailleerd te horen en het lijkt of de Dynaudio `s verdwijnen in het totale geluid.
Zo`n beetje van alles beluisterd "Ludovico einaudi, Kate Busch, Dali 4 enz. enz. erg mooi.
Wat voor mij nieuw is dat Leo bijna alles regelt via zijn tablet. Deze stuurt zonder problemen zijn Bluesond Vault en levert de zelfde prestaties als zijn indrukwekkende CD speler.
Natuurlijk blijft deze een belangrijke rol spelen want alles loopt via de ingebouwde DAC. Erg handig zo`n spelert
Natuurlijk ontbreken niet de gespreken over werk, vogelhuisjes, verbouwingen, streamen enz. enz. Erg gezellig allemaal.
Plus de appelflap en lekkere lunch met soep, saucijzen broodjes en worstenbroodjes.
Leo nog bedankt voor je gastvrijheid en zeker tot de volgende keer bij mij.
Gr, William