Citaat van: lo op oktober 15, 2011, 11:26:59
Wel lekker gezellig hier vandaag
Een heleboel waarheden gelezen in de laatste bijdrages
Inderdaad, afgelopen woensdag ook met Joep over gesproken, de referentie die je hebt is je eigen set in je eigen omgeving met je eigen muziek. Dat zijn namelijk de dingen die je regelmatig "ondergaat" in een setting die je zelf zo hebt gecreëerd. Mijmeren bij een goed glas wijn bij een song van bijv. Emma chaplin, Loreena Mckennit, Sarah Mclaghlan,...... enz enz behoort tot de mooie geneugten des levens. Verlangens worden opnieuw aangewakkerd om in de minuut daarna misschien wel weer te verstommen als je de volgende song voorgeschoteld krijgt die je emoties mogelijk wel zover mee nemen dat je gemoed het zwaar krijgt. Heerlijk vind ik dat en nog mooier misschien wel om dit ook bij anderen te ontdekken. Eigenlijk is dit de kern van het verhaal......... de emotie die onze muziek bij ons oproept voort gebracht door de door een ieder zorgvuldig naar zijn smaak samengestelde set binnen zijn of haar budget. Wat een heerlijke dag is dit weer ........ straks weer maar eens een stukkie gaan luisteren..........
Hoi Lo,
Klinkt goed dit verhaal. Ik herken me hier wel in.
Loreena Mckennit, Sarah Mclaghlan deze twee dames ken ik wel.
Erug mooi. Vooral Loreena. M.n. bij de cd the book of secrets song no. 8.
Het begint met een Russich koor. Kippenvel zeg maar.
Emma chaplin. Moet ik maar eens gaan luisteren.
Wat ik me van je set kan herinneren is dat er een muziek muur (in de positieve zin des woords) op je af komt.
Echt overweldigend.
Plaatsing, details en ruimte
. Ik was in ieder geval onder de indruk.
Een mooie muziek beleving.
Zit nu alweer te verlangen naar het vervolg
Groet Whisper