Citaat van: Totofan op oktober 12, 2011, 19:04:09
Het ziet er strak uit, waar heb je speakerkabel gelaten/weggewerkt
Groet Marcel
Ja, dat zou je wel eens willen weten hè
De kabel naar mijn rechter speaker komt onder uit de kast en loopt achter mijn stekkerblok langs de plint naar mijn speaker. Zie je bijna niet, op de foto niet en in het echt ook niet.
De kabels van mijn stekkerblok, drie stuks, gaan direct onder de kast de kast in naar het stopcontact en mijn componenten. Achter de kast in de muur heb ik in de voorbereidings fase tijdens de verbouwing aansluitingen en leidingen laten frezen voor twee maal speaker snoer (1 duimse pijp voor de speakerdraad voor mijn linkse speaker en een drie kwarts pijp voor de speaker draden voor mijn speakers in de keuken) verder zit er een antenne doos en twee 220V stopcontacten elke op een apparte groep. Mijn stereo stekkerblok zit op 1 groep de rest van de apparaten zit op de andere groep middels een gamma stekkerblok wat achter in de kast ligt. Het LS snoer voor mijn linker speaker gaat dus door de duimse pijp naar de meterkast en die zit toevallig achter mijn linker speaker. Gaatje door de plint en muur en voila
Ik heb er dus wel rekening mee gehouden dat als ik een LS snoer up-grade zou willen doen naar een dikker kabel dat dit dus mogelijk is om die door de pijp heen te krijgen