Citaat van: lo op januari 23, 2012, 20:17:37
Leuke dag gehad vandaag, veel geluisterd, veel bij gepraat, zelfs nog een nieuwe "wave" getest
Ben benieuwd naar de verhalen van die mannen hier
De reisWas zekers een leuke dag. Wat minder voor CZ79 want de treinverbinding liep niet optimaal.
Om half elf CZ 79 opgepikt bij het centraal station.
Hierdoor kwamen we een drie kwartier later aan dan was afgesproken.
Ik hoefde in ieder geval geen muziek in de auto aan te zetten.
Gespreksstof genoeg.
Eenmaal aangekomenBinnen gekomen zaten Lo en JRM al lekker te luisteren naar een stukje sfeer muziek.
Lekker plaats genomen op de bank met een prachtig uitzicht naar de set van Lo.
Zie handtekening van Lo voor de diverse hardware.
LuisterenZoveel muziek geluisterd dat ik echt niet durf te zeggen welke schitterende cd's voorbij zijn gekomen.
Welke wel een mooie indruk op mij heeft gemaakt was het nummer met alt-sax.
Het een en ander wordt zo strak weergegeven dat je het aanblazen van sax tot in de detail wordt weergegeven. Werkelijk prachtig.
De zelfde muziekstukken op verschillende manieren weergegevenOok een leuke luistersessie was die van een aantal verschillende opnamens van het zelfde muziekstuk.
Werd de ene opname vlak bevonden was de ander weer een hele goede weergaven met een hele mooie stage ,veel meer details en betere stereo spreiding.
BaspoortpluggenTussendoor nog de test met en zonder doppen in de baspoort.
Met: Resultaat was dat de muziek meer om de speakers bleef hangen.
Zonder doppen kwam alles weer lekker los van de speakers en was de volle bas in volle sterkte weer aanwezig. Voor sommige onder ons die stevige bas liefhebbers een genot om te horen voor anderen misschien een beetje teveel van al het moois wat ten gehore werd gebracht.
The new wave.Gingen ze bij mij op en neer (zoals de Mazda mannetjes).
Deze keer werd er geluisterd of de bas meer of minder werd door naar voren of naar achteren te gaan zitten.
Naar achteren meer bas en minder mooi om te horen. Naar voren minder bas maar het totaal beeld werd mooier neergezet.
Een beetje als volgt.
http://www.youtube.com/watch?v=pW91p966k1c&feature=relatedMuziekLeul om mee te maken dat er door zoveel mensen en zoveel soorten aan mooie muziek wordt gemaakt.
We hebben volgens mij een wereldreis gemaakt door muziekland.
Zuidamerica, Spaanse muziek, Celtic, Natuurlijk een stukje fijne Jazz.
Soul, Chinees harp. enz. enz.
ThuisreisJRM schrok zich een hoedje toe ie op zijn klokje keek
de tijd was weer omgevlogen.
(nog een beetje op tijd bij je afspraak kunnen komen JRM ?)
De cd's weer bijmekaar gezocht en huiswaards gegaan.
Lo het was weer een uitstekende M&G en heb er erg van genoten.
Heel erg bedankt voor je ontvangst en gastvrijheid.
Tot de volgende keer maar weer.
Groet Whisper