De set van Martin.

Gestart door Martin, september 28, 2009, 13:45:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Musicman

Citaat van: Martin op augustus 29, 2010, 19:12:33

Dank U, het is dit jaar heel hard gegaan met de stereo set-up.
Ik heb vandaag nog 2 sets XLR kabels opgehaald van Xindak de FA-gold.
Ik had niet verwacht dat het verschil in geluid zo drastisch zou verbeteren en echte super aanwinst.
Alles is nu gebalanceerd aangesloten op de tuner na dan.

Groet Martin

De filter standen is wel een beetje moeilijk om te horen, kan niet echt horen wat voor verschillen ik hoor.

Zal er eens met mijn vriendin naar luisteren binnenkort.

Mooie set.....en zeker wanneer je goede kabels erop gebruikt! :yes:

De XLR's zullen daarbij veel bijdragen, dus een goede keus die je hebt gemaakt.
Ik hoop dat je binnenkort op je gemak de verschillende filterstanden uitprobeert en je bevindingen op het forum plaatst.

Geniet ervan!! pompom

Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Whisper.nl

Ik ben blij om te lezen dat de verbetering voor jou een grote verrassing was.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

joep

Citaat van: Martin op augustus 29, 2010, 19:12:33

Dank U, het is dit jaar heel hard gegaan met de stereo set-up.
Ik heb vandaag nog 2 sets XLR kabels opgehaald van Xindak de FA-gold.
Ik had niet verwacht dat het verschil in geluid zo drastisch zou verbeteren en echte super aanwinst.
Alles is nu gebalanceerd aangesloten op de tuner na dan.

Groet Martin

De filter standen is wel een beetje moeilijk om te horen, kan niet echt horen wat voor verschillen ik hoor.

Zal er eens met mijn vriendin naar luisteren binnekort.

Foto's Martin!

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Martin

Citaat van: joep op augustus 31, 2010, 14:54:28
Foto's Martin!

Nou Joep, omdat je het zo lief vraagt ;)



De achterkant van de SC-11S1 met de Xindak FA Gold XLR kabels.



Hier de achterkant van de SA-11S2 speler.



Gezien vanaf de bank.


JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jowa

 stupid
Hele mooie set zo, geniet er van  hello

joep

Citaat van: Martin op augustus 30, 2010, 15:25:06
Ik hoopte wel op verbetering, maar zo'n grote was voormij een verassing.

Ik wist niet wat ik kon verwachten met Xindak maar toch wel een erg mooie kabel voor zijn geld.

Groet Martin.

Fijn te horen dat het zo'n stap vooruit was.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Martin

Hoi,

even een tijdje stil geweest, maar er staan weer wat nieuwe dingen op stapel.

Volgend weekend gaat de TV eruit en een beamer met scherm erin.

Dus dat wordt weer een leuke upgrade binnekort.

groet Martin
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

JackieBrown


thepioneer

Hallo martin,

Wat een super mooie set heb je staan zeg. En wat een snelheid met het wisselen van je apparatuur. Ik overweeg ook een st15s1 te kopen maar je zegt dat sommige zenders echt slecht gaan klinken op deze tuner. Dit ervaar ik ook met een stereo set die steeds beter wordt, dat het verschil steeds groter wordt tussen goede en slechte opnames.

Ik woon in het noorder en we hebben hier geen dab zenders. Ik moet het dus puur doen met de kabel. Denk je dat het in vergelijk met een st6003 wel strakker klinkt? Of heb je deze niet beluisterd. Zelf neig ik wel eg naar de st15s1. De looks is alleen al is geweldig. En het geeft een kans om mijn cd speler up te graden in de toekomst, al zal dat niet zo snel gaan als bij jou,

Groeten ronald

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Martin

Citaat van: thepioneer op november 26, 2010, 09:35:50
Hallo martin,

Wat een super mooie set heb je staan zeg. En wat een snelheid met het wisselen van je apparatuur. Ik overweeg ook een st15s1 te kopen maar je zegt dat sommige zenders echt slecht gaan klinken op deze tuner. Dit ervaar ik ook met een stereo set die steeds beter wordt, dat het verschil steeds groter wordt tussen goede en slechte opnames.

Ik zal niet zeggen dat het echt slecht is, maar je hoort wel duidelijk verschillen in kwaliteit van de zenders.
DAB is echt jammer dat er zo weinig zenders van zijn, klinkt echt geweldig. Als je de kans krijgt om de ST-15S1 te kopen zou ik het zeker doen, zijn al te koop rond de 800,- nieuw. Zeker als je in de toekomst verder wil uitbouwen met deze componenten.

CiteerIk woon in het noorder en we hebben hier geen dab zenders. Ik moet het dus puur doen met de kabel. Denk je dat het in vergelijk met een st6003 wel strakker klinkt? Of heb je deze niet beluisterd. Zelf neig ik wel eg naar de st15s1. De looks is alleen al is geweldig. En het geeft een kans om mijn cd speler up te graden in de toekomst, al zal dat niet zo snel gaan als bij jou,

Groeten ronald

Verschillen zullen niet schrikbarend zijn, maar wat wil je in de toekomst?
De snelheid is hoog oftewel was hoog, mijn stereo-set is nu af. Zal zo gauw niks meer kopen in de toekomst, ben er erg blij mee met het geluid. Alleen moeten er wel cd's gekocht worden ;)

Groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

still life

Citaat van: Martin op november 26, 2010, 19:54:27
De snelheid is hoog oftewel was hoog, mijn stereo-set is nu af. Zal zo gauw niks meer kopen in de toekomst, ben er erg blij mee met het geluid.
Alleen moeten er wel cd's gekocht worden ;)

Groet Martin.

where do you go from here..?
  notworthy


The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300