De Set van Greg

Gestart door greg, september 13, 2009, 01:19:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

 stupid notworty Greg, je hebt je spullekes mooi op orde. Mooi interieur ook. De foto's zeggen meer dan woorden. Chapeau, en ook namens mij, opnieuw, welkom hier. Hopelijk is je verblijf nu van wat langere duur aan het aantal voorafgaande postings te zien. Gregmans, de groeten van Cor. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

#16
Hoi Greg,

Dat is smullen zeg. Ook mooi verwoord HB.

Veel luister en lees plezier.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Mooie set en mooi verslag, welkom op het fourm pompom

Niber

Wow, ziet er erg mooi uit zeg!!

Mooie bewuste stereo opstelling.
Mis je "het geluid niet bij het beeld" als je een dvd kijkt?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

jrm

Leuke set en mooi opgesteld.

Veel luisterplezier, maar aan een dv7001 kan ik je niet helpen, dan alleen blijf googlen of op MP snuffelen.

greg

Citaat van: Niber op april 06, 2012, 11:51:35
Wow, ziet er erg mooi uit zeg!!

Mooie bewuste stereo opstelling.
Mis je "het geluid niet bij het beeld" als je een dvd kijkt?

Heb nog een beamer aan plafond, waarvan het scherm tussen de  speakers hangt  :wink:
Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

Marantz 81

Mooie set hoor  pompom

Kan me nog goed herinneren dat ik zat te kwijlen  :yes: van deze set paar jaar terug inmiddels heb ik zelf in die tijd nogal wat apparatuur versleten en inmiddels een paar stappen hoger en heb ik ook niet veel meer te wensen  byebye

greg

Citaat van: greg op april 06, 2012, 23:26:57
Heb nog een beamer aan plafond, waarvan het scherm tussen de  speakers hangt  :wink:

Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

joep

Je hebt je zaakjes mooi op orde.

greg

Ach....we hebben een stukje naar achter uitgebouwd en gelijk maar gebruik gemaakt van de situatie.
Ik heb zelf alle leidingen weggewerkt en de opstelling zelf bepaald. Achteraf kom je dan altijd nog wat aansluitpunten tekort. Ik was zo op dat stereobeeld gefocused, dat ik de leidingvoorzieningen voor een evt. surround-set vergeten bent mee te nemen.

Maar je wilt niet weten wat er de muur en vloer aan leidingwerk is gegaan!

Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

pameijer

Citaat van: greg op april 07, 2012, 08:43:13
Maar je wilt niet weten wat er de muur en vloer aan leidingwerk is gegaan!



Jawel, dat willen we juist wél weten!!!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

cz79


xander32

Wat een mooie ruime opstelling, luxe hoor :yes:.

greg

Hieronder een fototootje van de brei, die in de vloer ligt.

Rondom de vloerverwarming heb ik een ruimte vrij gelaten van zo`n 15 cm om daar tig buizen langs te plaatsen.

Alle is netjes weggewerkt. Lichtkoepels gaan electrisch. Ben zelf alarm-installateur geweest, dus dit ontbreekt ook niet, alarm-contacten op beamer koepels, kantelramen, enz.


Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic

greg

En om de beveiliging helemaal af te maken, loopt dit nog rond in huis haha...................


Marantz PM7001 KI  Marantz SR8001  Marantz SA7001 KI  Marantz DV7001  Audio Physics Yara 2 Superior Squeezebox Classic