De set van Tigger

Gestart door Tigger, september 01, 2009, 13:38:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tigger

Klopt, heb je helemaal gelijk in. Ik had e.a. anders opgeschreven dan ik eigenlijk bedoelde......  :oops:


Ik bedoelde dus dat ik de C-aansluitterminal ga gebruiken voor het bi-ampen, wat idd mogelijk is bij de 8002 ;) De C kan gebruikt worden voor multi-room, maar ook als aparte eindversterker voor het bi-ampen.
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

Marvin

mooi, lekker bi-ampen dus...  byebye

Marantz 81

dat zal best een verschil maken zo,n SR8002 heeft genoeg power  HB bij de SR5002 was het de C schakelaar omzetten achter en dan aansluiten op het A en B kanaal

veel luisterplezier als alles is aangesloten  :-D

Tigger

Ok, dus als ik de fronts heb aangesloten zoals staat beschreven (dus op A + C), heb ik fijn bi-amp. :)




Mocht ik dan later een achter-center willen aansluiten, dan gaat die op de bovenste aansluitingen van terminal C en moet ik Surround Back op 1 kanaal instellen.





Maar dan kan ik niet de ASA instellen in de THX Audio Setup..... maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer, want dat duurt nog wel even, dacht ik zo... ;)





Eerst maar eens de bi-amp mogelijkheid gebruiken en een ander scherm...  :-D
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

Marvin

ik weet niet eens wat ASA is, dus echt belangrijk kan het niet zijn....  :-D clown1

THX instellingen zou je in princiepe niet nodig hebben.
dat doet 'gekke' dingen met je geluid, exacte werking moet hier ergens op het forum staan.
heb het immers zelf gepost...  :lol:

brugjes niet vergeten, anders ga je geheid iets van de Marantz kapot maken....  :evil:


(asa, advanced speaker array).  :angel:

Tigger

Mmmm.....had eind vorige week al een kleine bestelling gedaan bij Hifisupply voor wat kabels, maar ik moet nu ècht gaan ophouden.......  redface ....... heb net contact gehad met Audiolab en er komt een Thesis Center naar me toe, nadat deze is geassembleerd......

Deze center is een fors maatje groter dan de huidige, namelijk 79 cm x 34 cm x 21 cm (bxdxh). De Thesis Center heeft dezelfde eigenschappen als de Thesis (zie pagina 2) en is perfect geschikt om samen met de Opus te spelen (aldus Audiolab). Ik vermoed dat het geluid een stuk helderder zal zijn en meer kracht zal bevatten.





shutup  Dit was ècht de laatste update! ......... van dit jaar!  shutup
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

Marantz 81

alweer een upgrade  nonono  :-P  je hebt gelijk waarom niet als je het geld heb  pompom

xander32

#82
shutup  Dit was ècht de laatste update! ......... van dit jaar!  shutupWaar heb ik dat eerder gezien :roll:.


Sander

p.s. mooie upgrade hoor: center doet zoals je zelf ook al aangeeft erg veel in een meerkanaalsset.
Nu nog een passende tv: overal mooie aanbiedingen momenteel :angel:.

Stadium III

De biamping klopt helemaal zoals het nu is !

Verder de THX setup net als marvin al aangaf lekker laten voor wat het is en zo spelen met die handel !!!

Ow jah en straks wel weer wat mooie pic's !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Tigger

Citaat van: xander32 op december 16, 2009, 18:05:31....Waar heb ik dat eerder gezien :roll: .....
Uhm......  :? ........  :roll:


Ok, van die THX instelling blijf ik dus af ;) En natuurlijk volgen er weer mooie pics  :-D





Moet me errug inhouden om niet de allerlaatste update/upgrade van dit jaar te doen....TX-P46G10....
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

Tigger

Sorry!!! Ik heb het toch gedaan......  :evil: ........ ik ben afgelopen donderdag wezen shoppen.....  :angel: Ik kon het niet langer aan zien.......  shutup ...... en heb toch een nieuw scherm gekocht!!! Een Panasonic TX-P46G10  :yes:  :yes:  :yes:

WAUW!! Wat een PRACHTBEELD!!! (inmiddels de instellingen van Vlearmoes gekregen en meteen ingesteld!!)







En het scherm hangt perfect tegen de muur en past heel mooi bij de rest van de apparatuur ;)







Nu nog even wachten op de bestelling bij Hifisupply en de nieuwe center van Audiolab!!! En dan is het een en al genieten!!!  pompom



Nogmaals: sorry!
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

xander32

 hello


Mooi he zo`n Pana 46"  :yes:. Genieten maar.


Sander.

drees62

Citaat van: WimPeu op december 11, 2009, 21:31:53
Heel mooi strak meubel. :yes:  Alleen die blauwe lampjes zou je uit moeten kunnen zetten.

Ze kunnen overigens wel gewoon uit. Druk even een paar keer op de disp-knop van je AB als die in de stand AMP staat.

Totofan

Dat ziet er weer strak uit  pompom veel plezier er mee
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

WimPeu

Heel mooi zo'n Panasonic. Iedereen heeft er tegenwoordig 1tje. Dat wil ik ook.. frusty  :-D

Citaat van: drees62 op december 21, 2009, 10:15:10
Ze kunnen overigens wel gewoon uit. Druk even een paar keer op de disp-knop van je AB als die in de stand AMP staat.

Ja, maar dan heb je helemaal niks meer op het display. Dat is ook niet altijd handig.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES