Dit topic is al weer tot een welles-nietes discussie verworden.
Dan maar mijn persoonlijke mening - een persoonlijke mening kan nooit goed of fout zijn:
Platte tekst geeft vaak onduidelijkheden c.q. wordt met regelmaat verkeerd geinterpreteerd door de ander.
Echter, sommige mensen krijgen meer (al-dan-niet gewenste) respons op hun schrijven en vallen daarmee op t.o.v. anderen. Zonder een stemgeluid, zonder non-verbale informatie blijft het gissen naar de uiteindelijke bedoeling van zo`n schrijver.
Dhr. Dekkersj valt bij mij op doordat hij door zijn wijze van schrijven, de wijze van reageren en de strekking van zijn vragen de nodige respons van andere forumleden krijgt. Hij valt hierdoor bij mij negatief op, om het concreter te maken: ik zet grote vraagtekens bij zijn bedoeling, bij zijn oprechtheid en zijn integeritijd en beschouw een groot deel van zijn bijdrage in dit topic dan ook als stemmingsmakerij.
Ik besef mij heel goed dat mijn bovenstaande reactie ook een bepaalde toonzetting heeft en ik had dit bericht middels PM naar een moderator kunnen sturen. Echter hoop ik op deze wijze Dhr. Dekkersj bewust te maken wat zijn wijze van schrijven uitricht, heel goed wetende dat dit niet op de meeste sjieke wijze is.
Sander.